Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Wątek: 30d z kitem 18-55, czy 20d z 17-85 USM

  1. #21
    Uzależniony Awatar MARANTZ
    Dołączył
    Nov 2005
    Miasto
    Łódź
    Wiek
    55
    Posty
    928

    Domyślnie

    Jak widzę zaczynasz swoją przygodę z fotografią i nie wymagasz cudów na kiju, przebierania w szkłach, wybierania itd. tylko solidnego aparatu którym zawsze zrobisz zdjęcie. Mam 20D (nie do zajechania body), miałem 17-85 IS USM. Na początek bardzo dobry zestaw i dopóki nie zobaczysz co to znaczy szkło klasy L ( i lepiej nie sprawdzaj bo to droga zabawa) to z tego niesłychanie uniwersalnego i niezawodnego zestawu będziesz bardzo zadowolony. Amatorowi taki zestaw mogę spokojnie polecić zostawiając na boku cały onanizm sprzętowo-jakościowy.
    FOTOINKWIZYTOR

  2. #22
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Zastanawiam się skąd bierze się "moda" na Tamrony? Czyżby Sigma i Tokina oferowały całkowity szajs i tylko Tamron jest w stanie zaoferować dobre szkła? Nie mam nic przeciw T ale bez przesady.
    Moim zdaniem, jeśli serio podchodzić do tego hobby to niestety tylko szkła z USMem jedynie słusznej firmy.
    Tami jest fajny ale ten AF niestety nie daje komfortu, chociaż szkiełka ciekawe.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  3. #23

    Domyślnie

    Mac, to nie jest moda - te szkła biją na głowe połowe profesjonalnych szkieł poważnych firm fotograficznych. Pod jednym wszakże warunkiem - montaż na lustrzance cyfrowej. Tamron zauważył prostą rzecz: matryca odbija światło inaczej niż film, wobec czego wypadałoby położyć porządną warstwę odblaskową również od wewnątrz obiektywu. Rezultat widać: Tamron w testach robionych przez fotografów (podkreślam, robionych przez fotografów) jest lepszy niż kilka legend. Ma lepszy kontrast, lepsze odzworowanie kolorów, ładniej rysuje - gorzej natomiast z ostrością, ale to niektórzy są w stanie poświęcić...

    Szkła jedynej słusznej firmy? To na cholerę wpisałeś w stopkę tego Tamrona?

  4. #24
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ynse Zobacz posta
    Szkła jedynej słusznej firmy? To na cholerę wpisałeś w stopkę tego Tamrona?
    Hahahaha...bo mam sentyment do mojego 28-75/2.8, to bardzo dobre szkło ma tylko jeden mankament, mianowicie AF a drugim może być wykonanie ale za 400$ nie można żądać zbyt dużo. Nie mniej te szkła Canona, które posiadam są dla mnie bardzo dobre i chyba trochę lepsze niż Tammi ale też kosztują więcej. Być może kiedyś popełnię jeszcze 200-500 Tamrona ale to się jeszcze okaże a w mojej stopce nie ma telekonwertera 1.4 też Tamrona mimo, że go posiadam.
    Tak więc Tamron jest tańszą alternatywą ale wolę dobrą jakość jedynie słusznej firmy;-)
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  5. #25

    Domyślnie

    No tak, AF... zapomniałem zupełnie, zbyt często ostrzę manualnie, żeby gderać na swojego Tamrona, ale zgadzam się, że wooooolne ostrzenie to ich poważna wada.

Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •