Prawidłowo pracujące łącze cyfrowe działają jednakowo niezależnie od zastosowanych rozwiązań. Niestety jest sporo drobiazgów, których nie jest łatwo upilnować, zwłaszcza na styku analog-cyfra, które to dają dużo pola do popisu różnego rodzaju "czarom". I coś w tym gorzej pracującym łączu było nie tak, skoro słyszałeś różnicę. Nie twierdzę, że jej nie było, tylko przyczyną nie jest sam rodzaj interfejsu.
No dobra, koniec OT.
650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0
Piast masz we wrocku kilka dobrych sklepów ze sprzętem to możesz zrobić do nich małą wycieczke i na własne uszy przekonać się ze wpływ na to jak brzmi zestaw ma nawet to na czym STOI, a Ty próbujesz przekonać kolege ze kabel nie ma wpływu
Owszem, jak zestaw kosztuje 2 000 zł to faktycznie kabel nie ma wpływu bo ... jest najlepszym elementem toru![]()
Czy ja gdzies piszę, że nie może mieć wpływu?
650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0
Wiesz dziś sprzęt kosztuje 5K(ampli + dvd) a za pół roku czy rok 2k więc cena nie jest tu zawsze punktem odniesienia.
Ja mam Acoustic Zen coaxialny i do mojego sprzętu wydaje mi się optymalny.
Wiadomo, że można pchać w to nieskończoną ilość kasy - jak w każdym hobbytylko po co
No chyba, że się ma nieskończona $$$ to już inna bajka 8)
5D + L
eeee, :-| ale ampli i dvd to nie sprzęt HI-FI![]()
porównując analogicznie do sprzetu foto amlpi +dvd to taki mocno przybajerzony kompakt
A po co kupuje sie np 24-70/2.8 ?? Po to zeby lepiej widzieć. Wiec sprzet kupuje sie po to zeby lepiej słyszec to co zostało nagrane![]()