Ta - tyle, że znowu Canon "z-chamił" 20D tą lampą. W 10D tak fajnie wyjeżdża na silniczku - trudno było go przeszczepić? Tak! Łatwiej i taniej wziąć sprężynę z 300D.![]()
Ta - tyle, że znowu Canon "z-chamił" 20D tą lampą. W 10D tak fajnie wyjeżdża na silniczku - trudno było go przeszczepić? Tak! Łatwiej i taniej wziąć sprężynę z 300D.![]()
Nikon od 14/09/09
ex-Canon
http://blog.moridin.pl - Blog o fotografii, Makach i nurkowaniu ...
http://photography.moridin.pl
http://mac-abc.moridin.pl - Poradniki i tutoriale dla switcherów z Windows na Maka
głośność wydobywanego dzwięku jest zależna od podpietego szkla z L jest cichszy :-) wiadomo gumowa uszczelka![]()
A ja kurcze nie mogę się jakoś wybrać do sklepu żeby pomacać 20D, ale dzisiaj torby macałem (fotoraficzne torby) i muszę się przyznać, że nie wiedziałem, że Canon robi takie fajne torby
![]()
![]()
pozdrawiam
Oj, Kuba - no jasne, masz 20D w końcu... ;-)Zamieszczone przez Kubaman
zrób w godzine 500 zdjęc 300D, pózniej 500 20D - to zrozumiesz od czego
Cie zaczęła boleć głowa - zaden mit
nie, to bynajmniej nie znaczy że 20D jest gorszy czy też zły, ba nawet że jest głośny
jest po prostu głośniejszy od 60/300/10D :-)
Co do wyskakującej lampki, to dla mnie zaleta. Zderzenie może zaskakujace, ale to nie jest aparat typu Lubitel, tu sie patrzy w wizjer z tyłu, nie z góry
![]()
naprawde sie da walnąć tą lampą samemu w brode/inne ? ;-)
jak dla mnie to jest fajniejsza, bo wyżej sie podnosi - a jak, co za różnica, nie pstryka
się ja w góre co 5 sek. w końcu
Wyższe lampka wbudowana jest niewątpliwą zaletą.
W 10D trzeba bardzo uważać na winietowanie, zwłaszcza przy obiektywach L (które są jakoś większe).
Szkoda tylko że Canon wymyśla sobie takie oszczędności na kulturze pracy sprzętu. Nie jest to w końcu zabawka z niskiej półki.
kongi, no jasne, że mam wypaczoną opinię :wink:
mnie chodziło z tymi mitami o to, że najwiecej krytycznych, bądź kręcących nosem użytkowników jest wśród tych, którzy 20D nie używali....![]()
jeśli zaś ktoś robi 500 fotek w godzinę, to chyba powinien kupić 1Ds Mk2, inaczej straci fortunę na wymiany migawki. A jak kupi 1Ds Mk2, to będzie miał jeszcze głośniej![]()
generalnie mogę powiedzieć tak: to prawda, że lusterko i migawka w 20D są głośniejsze niż w 10D. Nie jest to natomiast różnica, która miała by w jakiś negatywny (inny niż uraza zamiłowania do dźwięku 10D :wink: ) sposób wpływać na pracę z tym aparatem. Najlepszy przykład podałem z moich ostatnich doświadzeń w poprzednim poście.
Kwestie estetyczne nie są argumentem do dyskusji.
To ktos kogo stac na szkla Lki oszczedza na lampie i nie kupil sobie zewnetrznej?Zamieszczone przez maku
Szkoda ze uzytkownicy wymyslaja sobie takie oszczednosci.
Szklo L i dSLR to nie jest w koncu zabawka z nizszej polki - tu sie uzywa lampkli wbudowanej tylko z absolutnego przymusu.
Gdybyś spojrzał na moja stopkę to byś pojął, że lampy wbudowanej używam tylko w ostateczności.
Nie pisalem o tobie. Pisalem o tych ktorzy marudza ze im lampa wbudowana winietuje gdy zakladaja szkla L - wtedy moja odpowiedz jest "stac cie na L? kup lampe zewnetrzna" .Zamieszczone przez maku
Jesli sie poczules to przykro mi.
Niegrzeczne partie twojego postu were edited - osobiste jazdy na PW poprosze :P
Trochę nie tak. Nawet profesjonalistom zależy na ciężarze. A powiedzmy sobie szczerze, że nie zawsze potrzebna jest aż 550-ka do fill-in flash :wink: W związku z powyższym wielka moda wśród warszawskich profi na te małe 220 EX! Kto jak kto, ale Ty powinieneś o tym wiedziećZamieszczone przez Vitez
![]()