A ja po ostatnim starciu z Paniami w tym sklepie rezygnuje z ich usług.
Mimo, iż oprócz lampy, cały sprzęt (nowy) mam zakupiony u nich, więcej nie skorzystam...
Panie na zapytanie kiedy będzie przesyłka odpowiadały:
"coś tam dzisiaj ma przyjść..." (dodam że był czwartek, a w mailu dostałem wiadomość: aparat będzie najpóźniej w środę...)
No comment...
Podczas rozmowy tel. chciałem uzyskać info ile aparatów przyjdzie (czy starczy i dla mnie bo byłem n-tą osobą w kolejce) to otrzymałem odp.:
"Jesteśmy uzależnieni od dostawcy i nie wiemy ile nam wyśle..."
Nie jestem idiotą (chyba

) i rozumiem taką sytuację ale czy jest problemem, skoro dane aparaty już idą/jadą (czyli generalnie zostały przez dostawcę wysłane), dopytać się ile dostawca wysłał??? Czy może takie rzeczy to już tajemnica. Albo dostawca sam nie wie ile wysłał?
Brak informacji u pań pod te. i GG i zaczęło się olewactwo w stosunku do klienta.
Ja rozumiem że nie kupowałem za 20k ale zdaję się że w tym sklepie epoka walki o klienta przeminęła z wiatrem.
Może jestem przewrażliwiony i robię się jakiś bardziej wymagający, ale do cholery oni z tego żyją więc powinni szanować klientów.
Uniosłem się....