Do jakiegoś kawałka blachy mocujemy w środku statywowy gwint. Blachę obszywamy woreczkiem pełnym grochu. - Powstaje nam The Pod!![]()
http://www.bogenimaging.us/thepod/content/pod.html
Może być ciekawie. Stąd nowy wątek... ;-)
Do jakiegoś kawałka blachy mocujemy w środku statywowy gwint. Blachę obszywamy woreczkiem pełnym grochu. - Powstaje nam The Pod!![]()
http://www.bogenimaging.us/thepod/content/pod.html
Może być ciekawie. Stąd nowy wątek... ;-)
Ale że niby jakby to miało działać?? że niby na czymś opieramy i stoi stabilnie??
Pomysł fajny do dommowego zrobieniapozdrawiam
Gripped EOS 350d+KIT | Gripped EOS 33 | Sigma 70-300 APO DG | EF 50/1.8 | [M42] Jupiter 9 85/2 | [m42] Helios 58/2 (stary) | SmenaMacro(home made) | Speedlite 430EX | Velbon Sherpa 600r | Lowepro Stealth Reporter D200 AW | Skrzypce warte więcej niż cały ten zestaw![]()
:cool:
Fotki Digart
FOTOblog
Hmm... ja nie rozumiem.. na czym polegać ma przewaga tego nad starym jak świat patentem p.t. "worek piasku"?
Bo groszek nie pyli
Cierpię na chroniczny brak wolnego czasu i ... talentu.
R5 ; RF24-105 f4; RF35 f/1,8; RF50 f1.8; RF14-35 f4; EF50 f1.4; EF85 f1.8; EF70-200 f4IS; EF135 f2; 430EXII; RF 100-400 f5.6-8
Zastanawiam się po co to komu, jeszcze worek ze sobą nosić![]()
Zastrzegam sobie prawo do pomyłek.
I to jedyny statyw, który można zjeść po sesji!
O piasku nie pomyślałem i też mi się podoba. Już się opłacało załozyć wątek!
Nie wiem tylko czy ten stary sposób z piaskiem w ogóle przewidywał gwint??? Jeśli tak to, rzeczywiście zupełny plagiat.
Gwint musi być raczej dość dobrze zakotwiczony w groszku/piasku, bo na przeciętnych szkłach (tych jeszcze bez własnego gwinu) zestaw może się przewracać z racji ciążenia szkła...
Ale w "patencie na worek z piaskiem" aparat kładzie się na worku razem z obiektywem, ten drugi również jest podparty. Jeśli chodzi o stabilność, to lepsze od najlepszego manfrotto![]()
No tak... Teraz się zaczynam zastanawiać po cholere oni tam ten gwint w ogóle dali...![]()