Strona 46 z 56 PierwszyPierwszy ... 364445464748 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 451 do 460 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

  1. #451
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Mówią tak żeby na czasie rzekomo zyskać po prostu. Generalnie jak przegną z terminem to nie odpuszczę tak łatwo.
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Numer: Z/4046/08/10

    Status: 4. Czeka na zamówienie(czeka na części)

    Producent: CANONModel: EOS 5D MARK II BODYNumer seryjny: 0630318422

    Data przyjęcia: 2010-08-31
    Numer listu przewozowego przychodzącego: 0150000104728Y

    Typ naprawy: Goodwill
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    i jeszcze :

    W czasie do 14 dni sprzęt odeślemy z powrotem na koszt serwisu z odnotowaniem w gwarancji wykonanych czynności.
    Ostatnio edytowane przez MM-architekci ; 15-09-2010 o 09:25 Powód: Automerged Doublepost
    no comment...

  2. #452
    Uzależniony Awatar xsardas
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Wrocław / Szczecin / Świnoujście
    Wiek
    40
    Posty
    731

    Domyślnie

    W ciągu 14 dni czy 14 dni roboczych ? Bo 14 dni mija dziś :P

  3. #453
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    na stronie napisane 14 dni , a skoro tak to nie roboczych tylko po prostu dni
    no comment...

  4. #454
    Uzależniony Awatar xsardas
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Wrocław / Szczecin / Świnoujście
    Wiek
    40
    Posty
    731

    Domyślnie

    No to dzwon i opier....

  5. #455
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Pisałem w pon czy się coś ruszyło , oczywiście nie. Takie dzwonienie nic mi nie da bo i tak mnie zleją :/ , poczekam ich 12 dni czyli sumie do jutra i dopiero będę męczył.
    no comment...

  6. #456
    Uzależniony Awatar Pawel_G
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    527

    Domyślnie

    Zadzwoń i powiedz że masz zlecenie w sobotę i w związku z przedłużającym się ponad ustawowy termin okresem naprawy będziesz zmuszony wypożyczyć puszkę na ich koszt

  7. #457
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    No ale jaka jest podstawa prawna to tego żeby takie coś zastosować ? ;] Ja mogę chyba co najwyżej później dochodzić roszczeń jeśli okres naprawy się przedłuża , tym bardziej że sami z siebie o niczym kompletnie nie informują.
    no comment...

  8. #458
    Uzależniony Awatar Pawel_G
    Dołączył
    Mar 2008
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    40
    Posty
    527

    Domyślnie

    Można to potraktować jako blef który chwyci lub nie. A z drugiej strony przedłużający się okres naprawy może z ich strony rodzić odpowiedzialność na szkodę w postaci utraconych zarobków itd z tym że udowodnienie tego wymagałoby najpierw wykazania że ich zaniechanie było zawinione.

  9. #459
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Niech ktoś mnie oświeci , czy są gdzieś oficjalne informacje jak wygląda sprawa naprawy gw przy padniętej migawce ? Terminy/warunki itp ? Co za tym idzie jasno napisane konsekwencje kiedy ktoś nie wywiązuje się z terminów ?

    Bo na chwilę obecną to ja sobie mogę czekać kolejne 3 tygodnie i nadal będę słyszał że nie wiadomo co i nie wiadomo kiedy.
    no comment...

  10. #460
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    May 2009
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    47

    Domyślnie

    Z tego co pamiętam (mogę sie mylić) jezeli zgłaszasz naprawe jako osoba prywatna - aparat nie jest kupiony na firme - to nie ma zadnej ustawowej gwarancji co do czasu naprawy jak też ilości takich napraw.
    Nie wiem czy nie lepszym rozwiazaniem było zgłoszenie sie do sprzedawcy z pismem mówiącym o niezgodnosci zakupionego towaru z opisem i prosba o wymiane na towar nowy, wolny od wad.
    Ja ćwiczyłem ostatnio ten temat przy okazji płyty głównej Gigabyte. Za pierwszym razem zgłosiłem jako naprawa gwarancyjna i czekałem 2 miesiące. Za drugim razem zgłosiełm niezgodność z opisem i po 2 tygodniach nowa płyta była już u mnie.
    Ustawa Tobie pozostawia wybór co do ścieżki reklamacji, a nie sprzedawcy. Oczywiście są różne chaczyki. Poszukaj : Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)
    Mariusz

    7D, 5D, 100 24-105; 70-200

Strona 46 z 56 PierwszyPierwszy ... 364445464748 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •