Dzisiaj przyjechał do mnie obiektyw C85/1,8 z naprawy z CSI. Wymieniono w nim cały zespół AF. Obiektyw był dostarczony do serwisu 11.01 po czym zostałem poinformowany, że czas oczekiwania na części to około 10-12 dni roboczych. Dzisiaj otrzymałem szkło, więc zeszło dwa tygodnie.
W momencie wysyłania obiektywu do serwisu, wysyłałem też inną paczkę z zepsutym rozrusznikiem od quada. Na drugi dzień po południu dzwoni do mnie uprzejmy pan z CSI i informuje, że serwis nie jest w stanie naprawić wysłanej części, bo nie naprawiją rozruszników do Qada
Pomyłkowo zamieniłem adresy na paczkach, ale Pan z serwisu odłożył mój rozrusznik i czekał tam cierpliwie, aż odzyskam szkło z serwisu quadów i wyślę na Żytnią. Dzisiaj przyjechały razem. Osobiście jestem zadowolony z usługi CSI na Żytniej i informacji jakie otrzymywałem od razu po wysyłce i po naprawie. Koszt takiej wymiany to ten pogrubioną czcionką zogniskowany nowym układem AF: