Epilog bo podejrzewam, że odpowiedzi na ten mail nie dostanę.

Witam

Owszem to żenująca sytuacja - sugeruje pani, że nie zwracałem uwagi na
stan pudełka, powierzyłem osobie trzeciej etc. Więc pragnę poinformować, że
wiem jak wygląda nowe pudełko a jak wygląda stare i zdezelowana, na którym
zacierają się już kolory i napisy. Obiektyw pakowałem osobiście był w
materiałowej kieszonce i potem nałożyłem styropian włożyłem do
oryginalnego nowego pudełka a następnie do wielkiego pudła z wypełniaczem.
Obiektyw wrócił do mnie zapakowany jak śmieć nie zabezpieczony,
w foliowej kopercie kurierskiej. Zniknęła szmatka, obiektyw zapakowany w
same styropiany i cały zakurzony. W poprzednich wiadomościach nie pisałem o
tym bo z naprawy ogólnie byłem zadowolony.

Jedyny pozytyw to to, że mój najtańszy obiektyw nauczył mnie dwóch rzeczy:
1. Nie spieszyć się przy zmianach obiektywów
2. Wierzyć, kolegom z canon-board.info
2. Nie wysyłać więcej żadnych obiektywów i akcesoriów do serwisu canona w
Polsce

Za rabat dziękuję ale nie skorzystam, bo od dzisiaj serwisuję wszystko w
berlińskim serwisie.

Pozdrawiam
Arkadiusz Nowak