Serwis na Żytniej jest "boski"
Wysłałem im 50 1.4 do naprawy. Jeżeli chodzi o naprawę i obiektyw to wszystko super.
Obiektyw miał niecały mc wysłałem go w oryginalnym opakowaniu. Jakież było moje zdziwienie gdy wrócił w jakimś oryginalnym lecz starym zdezelowanym opakowaniu. Poniżej wymiana maili z CSI.

Szanowny Kliencie

W odpowiedzi na Pana korespondencję pragnę poinformować:

1. Nasz serwis jest wieloletnim już na rynku warsztatem naprawczym i nie
zajmuje się zrywaniem klientom numerów seryjnych z ich pudełek ani tym
bardzie ich podmianą, jak
zostało to przez Pana zasugerowane. Nie ma to większego sensu ani
celu.

2. Procedury serwisu wykluczają możliwość omyłkowej zamiany pudełek,
ponieważ każdy sprzęt wchodzący do serwisu przechodzi niezależną drogę
przez
proces naprawy i nie ma miejsca, w którym istniało by ryzyko
wystąpienia takiej pomyłki. Fakt, że Pana zgłoszenie nie zostało
zignorowane
wynika z chęci pomocy oraz tego, że zawsze istnieje ten czynnik
ludzki zarówno po naszej stronie jak i po Pana oraz.

3. Po dokładnym sprawdzeniu wszelkich potencjalnych okoliczności,
wykluczamy jednak możliwość zaistnienia sugerowanej przez Pana pomyłki.
Żaden taki sam sprzęt nie był naprawiany w tym czasie przez danego
technika, ani nawet nie przebywał w serwisie. Ponad to informacje o
wyposażeniu w systemie pokrywają się też na wejściu i wyjściu sprzętu.



Być może Pan nie zwracał uwagi na stan pudełka w którym wysyłał sprzęt,
powierzył Pan wysyłkę osobie trzeciej lub też naklejka z numerem seryjnym
została zdarta przed wysyłką do serwisu lub już po odbiorze przesyłki.
Zaznaczam jednak, że moim celem nie jest zadrażnienie tej i tak żenującej
sytuacji, a jedynie uzmysłowienie Panu, że bez owego numeru seryjnego
udowodnienie racji którejkolwiek ze stron jest mało prawdopodobne.

Dlatego dążąc do znalezienia konsensusu i załagodzenia powstałego sporu,
ze
strony serwisu otrzymuje Pan 7 % rabatu na dowolną usługę Pana obiektywu.
Będzie Pan mógł ją wykorzystać w dowolnym czasie, na przykład w celu
polepszenia stanu sprzętu przed kolejną sprzedażą ( wspomnianą w
pierwszej
korespondencji).


Z poważaniem
Anna Szeliga
Dyrektor serwisu




Witam

Jak widać na załączonych zdjęciach nie ma możliwości, odczytania nr
seryjnych.
Mam podejrzenie, że ten nr został zerwany celowo, z dwóch powodów:
1. Na taśmie nie ma śladu (co widać na zdjęciu) po zdartym nr - wniosek
został zdarty przed oklejeniem go taśmą
2. Pudełko nie wymagało oklejenia go taśmą - jest dość sfatygowane ale
całe.

Podczas rozm. tel. z przynajmniej dwoma różnymi konsultantami usłyszałem o

możliwości zamiany pudełek przez technika. Jeżeli mówią to w ten sposób
konsultanci to muszą wiedzieć, że pomyłki się zdarzają. Jeśli by ich nie

było to powinienem usłyszeć zupełnie inny komunikat podczas rozmowy.

Z mojej perspektywy jest jasne, że pudełka zostały zamienione. Nie wiem
tylko czy celowo czy przez pomyłkę.


Pozdrawiam i czekam na pozytywne załatwienie mojej sprawy
Arkadiusz Nowak

Westerplatte 8/47
33-100 Tarnów
606-433-720




----------------------------------------------------------------------------
------------------------



Witam

Dziękujemy za przesłanie zdjęć. Niestety tego co nas najbardziej
interesuje
nie ma uwzględnionego na zdjęciach. Zależy nam na kodzie kreskowym z
pudełka, które zawiera numer seryjny. Pozwoli nam to ustalić ewentualną
zamianę.

Nie mamy powodu Panu nie wierzyć i rozumiemy Pana kłopot.
Proszę też jednak zrozumieć, że nie zdarzają się nam takie zgłoszenia.
Każdy sprzęt przechodzi określoną drogę w serwisie podczas kolejnych
procesów i nie ma tam większej możliwości pomyłki nie mówiąc już o
zamianie
pudełek.
Serwis nie posiada oryginalnych pudełek do sprzętów, które moglibyśmy
Panu
dać. Jesteśmy zatem zmuszeni namierzyć numer seryjny sprzętu od pudełka,
w
którego posiadaniu Pan jest. Dlatego będziemy wdzięczni za próbę
odczytania
tego numeru.
Pozdrawiam

Łukasz Gąsienica-Gronikowski

Asystent ds. Obsługi Klienta




__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
wirusów 3964 (20090326) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

----------------------------------------------------------------------------
--------------------
Witam

Zgodnie z rozmową tel. przesyłam zdjęcia zamienionego pudełka oraz
faktury.
Na pierwszy rzut oka widać, że pudełko ma już min. kilkanaście miesięcy.
Tak jak mówiłem zależy mi na moim pudełku, ponieważ po ok. 2 latach
odsprzedaje swoje obiektywy w stanie idealnym.

Pozdrawiam
Arkadiusz Nowak