Zmuszony byłem wysłać mojego 70-200/2,8 do naprawy. Po przeczytaniu wielu negatywnych opinii na temat CSI na Żytniej zrobiłem to z mieszanymi uczuciami. Następnego dnia po wysłaniu dostałem meila z serwisu że konieczna jest regulacja optyczna obiektywu, koszt 340 zł, z prośbą o odpowiedź czy decyduję się na taką naprawę.
Przebolałem koszt regulacji i wysłałem odpowiedź że wyrażam zgodę na nązgodę. Od tego momentu słuch o obiektywie zaginął. Po 10 dniach zadzwoniłem do serwisu z pytaniem co z obiektywem. Bardzo miły Pan z informacji poprosił o mój numer telefonu i powiedział że za pół godziny oddzwoni i poinformuje jak postępuje naprawa. Po ustalonym czasie rzeczywiście dostałem wiadomość że obiektyw jest na stole serwisanta i że istnieją problemy z regulacją ale nie powiększą one wcześniej ustalonych kosztów naprawy.
Dzisiaj tj. 17 dni od daty przyjęcia obiektywu przez serwis, odesłano mój obiektyw. Natychmiast przeprowadziłem próby na tablicach testowych takich samych na których zrobiłem zdjęcia przed wysłaniem obiektywu do serwisu.
UFF! rewelacja to nie ten sam obiektyw, ostrość doskonała, kontrast jak należy i żadnych aberracji.
Reasumując: Jakość usługi i kontakt z informacją wyśmienity, termin naprawy długi. Ale przełamałem lody i gdybym miał znowu oddać coś z mojego sprzętu do naprawy nie będę miał już takich obaw jak miesiąc temu.
Nie taka Żytnia straszna jak ją czasem malują ;-)