Strona 47 z 56 PierwszyPierwszy ... 374546474849 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

  1. #461
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Ale ja nie mam dowodu zakupu/karty GW. Naprawa jest w oparciu o gw producenta i tu właśnie nie wiem jak to wszystko do końca wygląda i w oparciu o co.

    Zgłosiłem jako firma , sprzęt nie był kupiony na firme bo po co mi to. To co piszesz w pierwszej części to nie prawda. Ustawa obowiązuję i firmy i osoby prywatne tak samo.

    No nic chyba wejdę dzisiaj do federacji konsumentów i się dopytam.
    no comment...

  2. #462

    Domyślnie

    A ja muszę pochwalić serwis na Żytniej.

    W poniedziałek 13.09 wysłałem do nich aparat Eos 50D, a w środę 15.09 był już u mnie Wymieniono w nim matówkę, oraz płytke z punktami AF bo poświetlenie działalo słabo. Teraz wszystko jest OK, także jestem zadowolony.

    Jedyne do czego można mieć zastrzeżenia to brak kontaktu, chociaż w liście zaznaczyłem, że przed podjęciem naprawy proszę pilnie o kontakt.


    Pozdrawiam

  3. #463
    Bywalec
    Dołączył
    Jan 2008
    Miasto
    W-wa
    Posty
    131

    Domyślnie

    wymiana migawki w 5d mk1, w poniedzialek oddalem, dzis rano byl gotowy
    "Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli"

  4. #464
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    No to bosko , kolejna sytuacja kiedy do 5d1 jest , do 5d2 nie bo po co.

    Czy ktoś mi powiedzieć , czy Canon określił terminy wymian migawek które podlegają gwarancji ?
    no comment...

  5. #465
    Początki nałogu Awatar retter
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Białystok
    Posty
    432

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez xsardas Zobacz posta
    W ciągu 14 dni czy 14 dni roboczych ? Bo 14 dni mija dziś :P
    14 dni roboczych wyłączając z tego święta etc, wielokrotnie przerabiałem to z pcetem

    czyli np.
    poniedziałek wtorek środa(święto) czwartek piątek to mamy tylko 4 dni robocze

    sobota też przez nie które firmy jest uważana za dzień NIE roboczy...

  6. #466
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    nie 14 dni roboczych tylko 14 dni , jeśli nie jest doprecyzowane odnosi się ogólnie do dni
    no comment...

  7. #467
    Uzależniony Awatar xsardas
    Dołączył
    Dec 2008
    Miasto
    Wrocław / Szczecin / Świnoujście
    Wiek
    40
    Posty
    731

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez retter Zobacz posta
    14 dni roboczych wyłączając z tego święta etc, wielokrotnie przerabiałem to z pcetem

    czyli np.
    poniedziałek wtorek środa(święto) czwartek piątek to mamy tylko 4 dni robocze

    sobota też przez nie które firmy jest uważana za dzień NIE roboczy...
    Wiem co to znaczy dzień roboczy. Ale skoro nie napisali tak w regulaminie to odnosi się do to 14 dni kalendarzowych.

  8. #468
    Początki nałogu Awatar retter
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    Białystok
    Posty
    432

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez xsardas Zobacz posta
    Wiem co to znaczy dzień roboczy. Ale skoro nie napisali tak w regulaminie to odnosi się do to 14 dni kalendarzowych.
    Ale ja nie mowie ze nie ...
    Tylko mowię z swoich doświadczeń, w regulaminie pisze "14 dni" wieć się pytam servisanta (sklepu komputerowego) czyli w praktyce ?
    Odp "Ok 3 tygodnie"
    I pod konieć 3 tygodnia dostałem info o zgłoszenie sięo sprzet.

    Może chłopaki na żytniej robią to szybciej?

    Pozdrawiam

  9. #469
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    56
    Posty
    2 460

    Domyślnie

    A nie jest tak, że w ciągu 14 dni gwarant musi jedynie określić się czy uznaje gwarancję czy nie a na naprawę ma czas nieokreślony? Przy czym brak odpowiedzi w ciągu 14 dni oznacza uznanie gwarancji.

  10. #470
    Pełne uzależnienie Awatar canis_lupus
    Dołączył
    Oct 2004
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    40
    Posty
    1 252

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mariokil Zobacz posta
    Z tego co pamiętam (mogę sie mylić) jezeli zgłaszasz naprawe jako osoba prywatna - aparat nie jest kupiony na firme - to nie ma zadnej ustawowej gwarancji co do czasu naprawy jak też ilości takich napraw.
    Nie wiem czy nie lepszym rozwiazaniem było zgłoszenie sie do sprzedawcy z pismem mówiącym o niezgodnosci zakupionego towaru z opisem i prosba o wymiane na towar nowy, wolny od wad.
    Ja ćwiczyłem ostatnio ten temat przy okazji płyty głównej Gigabyte. Za pierwszym razem zgłosiłem jako naprawa gwarancyjna i czekałem 2 miesiące. Za drugim razem zgłosiełm niezgodność z opisem i po 2 tygodniach nowa płyta była już u mnie.
    Ustawa Tobie pozostawia wybór co do ścieżki reklamacji, a nie sprzedawcy. Oczywiście są różne chaczyki. Poszukaj : Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (DzU z 2002 r. Nr 141, poz. 1176)
    Bardzo prosze nie mylić gwarancji - której zapisów nie definiują żadne przepisy, z niezgodnością towaru z umową - która to jest bardzo dokładnie opisana w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży.
    "I love You Cię" Różyczko...
    Galeria ,
    Druga galeria,

Strona 47 z 56 PierwszyPierwszy ... 374546474849 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •