Strona 39 z 56 PierwszyPierwszy ... 29373839404149 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 381 do 390 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

  1. #381

    Domyślnie

    chyba zle miejsce na to pytanie, ale jezeli chodzi o twoj problem, to swego czasu bylo glosno o takich przypadkach i nie wiem czy nie naprawiaja tego za darmo, trzeba by sie dowiedziec.

  2. #382
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    A, A
    Posty
    80

    Domyślnie

    panowie z żytniej robią sobie chyba ze mnie jaja... 2 raz wysłałem obiektyw do kalibracji, za pierwszym razem wrócił z wymienionym usm i front focusem. Teraz starają mi się udowodnić, że sprzęt jest sprawny technicznie, nie mają na uwadze zdjęć testowych, które wysłałem im na maila oraz wypaliłem na cd gdzie jak byk widać, że szkło sobie nie radzi z łapaniem ostrości. Delikatnie wyjaśniłem im, że sprzęt będę wysłał do skutku aż się z tym nie uporają, na co dostałem odpowiedź, że jeśli jeszcze raz wyślę sprzęt (objęty gwarancją) zostanę obciążony kosztami wysyłki. cyrk jakiś i paranoja zarazem..

  3. #383
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez giebe Zobacz posta
    panowie z żytniej robią sobie chyba ze mnie jaja... 2 raz wysłałem obiektyw do kalibracji, za pierwszym razem wrócił z wymienionym usm i front focusem. Teraz starają mi się udowodnić, że sprzęt jest sprawny technicznie, nie mają na uwadze zdjęć testowych, które wysłałem im na maila oraz wypaliłem na cd gdzie jak byk widać, że szkło sobie nie radzi z łapaniem ostrości. Delikatnie wyjaśniłem im, że sprzęt będę wysłał do skutku aż się z tym nie uporają, na co dostałem odpowiedź, że jeśli jeszcze raz wyślę sprzęt (objęty gwarancją) zostanę obciążony kosztami wysyłki. cyrk jakiś i paranoja zarazem..
    No to witaj w klubie, ale spokojnie nic nie wskórasz. Pozostaje mieć nadzieję, że SONY zdominuje rynek evil a ze swojej strony możesz polecać Nikona i Sony. No chyba, że lubisz jak cię firma lojalnie/lokalnie...
    the silence is deafening

  4. #384
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    A, A
    Posty
    80

    Domyślnie

    coś mi się zdaje, że zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta bo krew mnie zalewa jak po raz enty tłumacze im w czym problem a oni dalej swoje.

  5. #385
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez giebe Zobacz posta
    coś mi się zdaje, że zgłoszę to do rzecznika praw konsumenta bo krew mnie zalewa jak po raz enty tłumacze im w czym problem a oni dalej swoje.
    Jesteś n-tą osobą, która pisze o front fokusie po kalibracji na żytniej... Podejrzewam, że sam koncern puszcza bąki i w zależności od wersji softu mamy różne "fenomeny". z biegiem czasu mi przeszła złość i nawet rozumiem kolesi z żytniej: mówią treściwie by cię bardziej nie ****. I tak wiedzą jak się skończy
    Anyway... jeśli nie zarabiasz na foto to przejdź na system CDAF (jakiegokolwiek producenta; ja polecam Olympus E-PL1 lub Sony NEX-3). Tam błąd układu AF widać b. wyraźnie przed zrobieniem zdjęcia.
    the silence is deafening

  6. #386
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    A, A
    Posty
    80

    Domyślnie

    niestety opcja pozbycia się całego systemu canona odpada bo przymierzam się do zarabiania na fotografii. btw. brak kompetencji i ignorancja obsługi serwisu bardzo razi.

  7. #387
    Coś już napisał
    Dołączył
    Oct 2008
    Miasto
    A, A
    Posty
    80

    Domyślnie

    po paru mailach do seriwsu, zostałem delikatnie mówiąc olany i dostałem informacje, że sprzęt został wysłany kurierem. piękne podejście do klienta, tylko pogratulować!!!

  8. #388
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    60

    Domyślnie

    Czy ma ktoś jakieś zachęcające przeżycia z tym serwisem? Wybieram się i chciałbym się dobrze nastroić. ;-)

  9. #389
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2008
    Miasto
    Łódź
    Posty
    2 227

    Domyślnie

    Czasem zostaje tylko opcja załatwiania pewnych spraw osobiście , niestety . Canon Polska i tak w du@#% swoich klientów jeśli chodzi o sprzęt foto.
    no comment...

  10. #390
    Coś już napisał
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    60

    Domyślnie

    Nie napawa to optymizmem.

Strona 39 z 56 PierwszyPierwszy ... 29373839404149 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •