Pokaż wyniki od 1 do 10 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Jak to o co chodzi - widzisz różnicę pomiędzy 1600 a 356 - właśnie o to chodzi.. a nawet nie masz możliwości sprawdzenia co tak naprawdę wymienili..
    Polecam podesłać te dwa posty p. Magdzie Lokajczyk z Canon Polska..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Sandomierz
    Wiek
    54
    Posty
    138

    Domyślnie

    p3cpl - jestem w szoku, że na żytniej udało się wymienić sam filtr na matrycy ! Pamiętam swoje boje z 5d - uporczywie powtarzali hasło, że mogą w serwisie wymienić tylko cały moduł matrycy za około 4000,0 zł.
    Czyli jakieś zmiany na żytniej jednak są

  3. #3
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    34

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JackC Zobacz posta
    p3cpl - jestem w szoku, że na żytniej udało się wymienić sam filtr na matrycy ! Pamiętam swoje boje z 5d - uporczywie powtarzali hasło, że mogą w serwisie wymienić tylko cały moduł matrycy za około 4000,0 zł.
    Czyli jakieś zmiany na żytniej jednak są

    Wiesz po tym jak poczytałem polskie fora dyskusyjne, też myślałem że się to nie uda, zacząłem jednak drążyć trochę temat na zagranicznych i okazało się że filtr ma swój part number jest więc częścią jak każda inna i nic nie stoi na przeszkodzie aby tylko ten filtr wymienić.

    Uzbrojony w tą wiedzę zacząłem wydzwaniać i mailować jak to wyżej opisałem. Wydaje mi się że na żytniej pomogło stwierdzenie że "na żurawiej i w Belinie robią to bez problemu a wy nie potraficie" ???

    W mailu do Berlina też napisałem że jedyny polski "autoryzowany serwis" nie potrafi tego zrobić - może trafiło to gdzieś "wyżej" w canonie? nie wiem, gdybam tylko w każdym razie po kilkudniowej przepychance stwierdzili że DA SIĘ

    Jak sądzę filtr i tak jest z "odzysku" bo na fakturze mam tylko "wymiana filtra matrycy" jako usługa a nie część jako taka, ale kij z tym ważne że znowu body jest sprawne i tej paskudnej rysy nie ma.

    To że matówka była zasyfiona jak cholera to już szczegół /body wysłałem z czyściutką/ wydmuchałem i jest ok, nawet nie próbowałem się o to kłócić bo szkoda nerwów a body ma zarabiać a nie leżeć w serwisie.

    Na PLUS żytniej - jak już stwierdzili że "się da" to sama usługa ekspres - wysyłka z Gdańska w poniedziałek , body u nas z powrotem w piątek o 13-tej.:rolleyes:

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •