Pokaż wyniki od 1 do 10 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

Mieszany widok

  1. #1
    Początki nałogu Awatar sirlukas
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Caversham
    Posty
    301

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sirlukas Zobacz posta
    Zapytałem, jakby komuś się przydała informacja to na dzień dzisiejszy jest to około 400 PLN, taką otrzymałem informację z Żytniej.
    Heh, Serwis w UK zaśpiewał 300 GBP, więc nie wiem czy to tak drogo w PL
    "Imagination is more important than knowledge." - szkoda, że brak mi tego pierwszego ...
    ... mój zestaw...

  2. #2

    Domyślnie

    Serwis na Żytniej jest "boski"
    Wysłałem im 50 1.4 do naprawy. Jeżeli chodzi o naprawę i obiektyw to wszystko super.
    Obiektyw miał niecały mc wysłałem go w oryginalnym opakowaniu. Jakież było moje zdziwienie gdy wrócił w jakimś oryginalnym lecz starym zdezelowanym opakowaniu. Poniżej wymiana maili z CSI.

    Szanowny Kliencie

    W odpowiedzi na Pana korespondencję pragnę poinformować:

    1. Nasz serwis jest wieloletnim już na rynku warsztatem naprawczym i nie
    zajmuje się zrywaniem klientom numerów seryjnych z ich pudełek ani tym
    bardzie ich podmianą, jak
    zostało to przez Pana zasugerowane. Nie ma to większego sensu ani
    celu.

    2. Procedury serwisu wykluczają możliwość omyłkowej zamiany pudełek,
    ponieważ każdy sprzęt wchodzący do serwisu przechodzi niezależną drogę
    przez
    proces naprawy i nie ma miejsca, w którym istniało by ryzyko
    wystąpienia takiej pomyłki. Fakt, że Pana zgłoszenie nie zostało
    zignorowane
    wynika z chęci pomocy oraz tego, że zawsze istnieje ten czynnik
    ludzki zarówno po naszej stronie jak i po Pana oraz.

    3. Po dokładnym sprawdzeniu wszelkich potencjalnych okoliczności,
    wykluczamy jednak możliwość zaistnienia sugerowanej przez Pana pomyłki.
    Żaden taki sam sprzęt nie był naprawiany w tym czasie przez danego
    technika, ani nawet nie przebywał w serwisie. Ponad to informacje o
    wyposażeniu w systemie pokrywają się też na wejściu i wyjściu sprzętu.



    Być może Pan nie zwracał uwagi na stan pudełka w którym wysyłał sprzęt,
    powierzył Pan wysyłkę osobie trzeciej lub też naklejka z numerem seryjnym
    została zdarta przed wysyłką do serwisu lub już po odbiorze przesyłki.
    Zaznaczam jednak, że moim celem nie jest zadrażnienie tej i tak żenującej
    sytuacji, a jedynie uzmysłowienie Panu, że bez owego numeru seryjnego
    udowodnienie racji którejkolwiek ze stron jest mało prawdopodobne.

    Dlatego dążąc do znalezienia konsensusu i załagodzenia powstałego sporu,
    ze
    strony serwisu otrzymuje Pan 7 % rabatu na dowolną usługę Pana obiektywu.
    Będzie Pan mógł ją wykorzystać w dowolnym czasie, na przykład w celu
    polepszenia stanu sprzętu przed kolejną sprzedażą ( wspomnianą w
    pierwszej
    korespondencji).


    Z poważaniem
    Anna Szeliga
    Dyrektor serwisu




    Witam

    Jak widać na załączonych zdjęciach nie ma możliwości, odczytania nr
    seryjnych.
    Mam podejrzenie, że ten nr został zerwany celowo, z dwóch powodów:
    1. Na taśmie nie ma śladu (co widać na zdjęciu) po zdartym nr - wniosek
    został zdarty przed oklejeniem go taśmą
    2. Pudełko nie wymagało oklejenia go taśmą - jest dość sfatygowane ale
    całe.

    Podczas rozm. tel. z przynajmniej dwoma różnymi konsultantami usłyszałem o

    możliwości zamiany pudełek przez technika. Jeżeli mówią to w ten sposób
    konsultanci to muszą wiedzieć, że pomyłki się zdarzają. Jeśli by ich nie

    było to powinienem usłyszeć zupełnie inny komunikat podczas rozmowy.

    Z mojej perspektywy jest jasne, że pudełka zostały zamienione. Nie wiem
    tylko czy celowo czy przez pomyłkę.


    Pozdrawiam i czekam na pozytywne załatwienie mojej sprawy
    Arkadiusz Nowak

    Westerplatte 8/47
    33-100 Tarnów
    606-433-720




    ----------------------------------------------------------------------------
    ------------------------



    Witam

    Dziękujemy za przesłanie zdjęć. Niestety tego co nas najbardziej
    interesuje
    nie ma uwzględnionego na zdjęciach. Zależy nam na kodzie kreskowym z
    pudełka, które zawiera numer seryjny. Pozwoli nam to ustalić ewentualną
    zamianę.

    Nie mamy powodu Panu nie wierzyć i rozumiemy Pana kłopot.
    Proszę też jednak zrozumieć, że nie zdarzają się nam takie zgłoszenia.
    Każdy sprzęt przechodzi określoną drogę w serwisie podczas kolejnych
    procesów i nie ma tam większej możliwości pomyłki nie mówiąc już o
    zamianie
    pudełek.
    Serwis nie posiada oryginalnych pudełek do sprzętów, które moglibyśmy
    Panu
    dać. Jesteśmy zatem zmuszeni namierzyć numer seryjny sprzętu od pudełka,
    w
    którego posiadaniu Pan jest. Dlatego będziemy wdzięczni za próbę
    odczytania
    tego numeru.
    Pozdrawiam

    Łukasz Gąsienica-Gronikowski

    Asystent ds. Obsługi Klienta




    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    wirusów 3964 (20090326) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.
    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

    ----------------------------------------------------------------------------
    --------------------
    Witam

    Zgodnie z rozmową tel. przesyłam zdjęcia zamienionego pudełka oraz
    faktury.
    Na pierwszy rzut oka widać, że pudełko ma już min. kilkanaście miesięcy.
    Tak jak mówiłem zależy mi na moim pudełku, ponieważ po ok. 2 latach
    odsprzedaje swoje obiektywy w stanie idealnym.

    Pozdrawiam
    Arkadiusz Nowak





Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •