Strona 13 z 53 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 558

Wątek: Serwis Canona E-csi Warszawa na ul. Żytniej - ceny?

Mieszany widok

  1. #1

    Domyślnie

    Witam,

    Jak to jest z tym serwisem na Żytniej. Jeśli mamy europejską gwarancje, to mają obowiązek naprawić sprzęt w ramach tej gwarancji, czy tylko wtedy kiedy wymieniony jest ten serwis w karcie gwarancyjnej?

  2. #2
    dgnr
    Guest

    Domyślnie

    Zakupiłem Canona 70-200 2.8 z przepięknym BF, który widoczny jest przy kilkunastu albo kilkudziesięciu metrach od fotografowanego obiektu. Strasznie słabo działa obiektyw przy słabym kontraście zdjęcia - ostrość wtedy wariuje. Szkło działa tak z kilkoma aparatami, inne obiektywy działają ok. Odesłałem do kalibracji. BF już nie mam. Teraz mam równie ogromny FF. Znów odesłałem... zobaczymy co poradzą.

    Migawkę wymienili mi sprawnie w 30D, ale już duże, tylne pokrętło naprawili tak, że raz działa, a raz nie.

    A najlepsze jest to, że system Canona dla zawodowców nie działa w Polsce... to na ch... on powstał ?
    Ostatnio edytowane przez dgnr ; 09-02-2009 o 14:07

  3. #3
    Uzależniony
    Dołączył
    May 2008
    Wiek
    55
    Posty
    551

    Domyślnie

    Pozwole sobie tu skopiować post P.Magdy z CP

    Mam do Państwa prośbę,

    czy mogłabym poprosić o konkretne przykłady Państwa doświadczeń z serwisem Canona?

    Prosiłabym o podanie modelu serwisowanego aparatu (najlepiej z numerem seryjnym), kraj zakupu aparatu, data oddania do serwisu (mniej więcej), numer zlecenia w serwisie, czas serwisowania, usterka z jaką oddawany był sprzęt, efekt serwisowania.

    Prosiłabym o przesyłanie tych informacji bezpośrednio na mojego służbowego maila: magda.lokajczyk@canon.pl

    Jesli nie będą mieli Państwo wszystkich informacji z wymienionych powyżej (nie zawsze sie wszytsko dokładnie pamięta) to nic nie szkodzi. Proszę po prostu o jak najwięcej szczegółów.

  4. #4
    Dopiero zaczyna Awatar Aleksandra de Soleil
    Dołączył
    Feb 2009
    Miasto
    Warszawa. Kraków
    Posty
    16

    Domyślnie naprawa na żytniej

    Wymiana naciągu migawki w Canon 20D - 600PLN, czyszczenie obiektywu 50mm - 70PLN
    PROFESJONALNA FOTOGRAFIA DZIECIĘCA Aleksandra de Soleil
    www.fotograf-dzieciecy.pl
    www.akademia-fotografii-dzieciecej.pl

  5. #5
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    27

    Domyślnie

    - wymiana migawki 5D mark I 800zł
    - wymiana/naprawa spustu 5D mark I 300zł
    - Wymiana migawk 20D 550zł
    - wymiana/naprawa spustu 20D 200zł
    - czyszczenie matrycy 20D 61zł

    BTW wie ktoś gdzie w Krakowie mogę naprawić spust w 20D w bardziej ludzkiej cenie? Na Czapskich powiedzieli że niestety nie ogarną... :/

  6. #6

  7. #7
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    27

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konradl Zobacz posta
    Dzieki wielkie! Teraz pytanie skąd wziąść nowe części bo wątpie żeby na żytniej byli aż tak pomocni...

  8. #8

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Sewi Zobacz posta
    Dzieki wielkie! Teraz pytanie skąd wziąść nowe części bo wątpie żeby na żytniej byli aż tak pomocni...
    Na amerykanskich forach czytalem ze czesci zamawiaja po prostu w ichnim serwisie Canona... ale tradycyjnie na Zytnia nie licz, jakis czas temu chcialem tam kupic migawke zeby sobie wymienic. Wprost im napisalem ze aparat jest praktycznie tyle warty co naprawa migawki i nie oplaca mi sie wymiana w serwisie... ale jak mozna bylo oczekiwac, zero zrozumienia dostalem tylko odpowiedz zebym wyslal aparat do serwisu...
    Co do tego mikro przelacznika, nie wiem czy to nie jest przypadkiem jakas standardowa czesc, moze napisz np na elektrode ze zdjeciem, tam ludzie maja pojecie o elektronice i jak rzucilo im sie w oczy takie cos to podpowiedza gdzie kupic.
    aha, cos jak przez mgle mi sie kojarzy, ze moze i na tym forum ktos kiedys rozkladal ten przelacznik i sam go jakos "reanimowal"... ale tego nie jestem pewien.

    O zobacz tu, moze jakos Ci to pomoze
    http://www.flickr.com/groups/eos30d/...9735796/page2/

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Co prawda Canon i Żytnia jest juz dla mnie tematem przeszlym ale:

    Oddawalem rok temu do kalibracji kilka obiektywow. Skoro juz jechalem na Żytnia osobiscie, to zabralem wszystko co mam , zeby potem nie jezdzic 2 razy. Zabralem nastepujace obiektywy: 24-105 (PL) , 70-200 (US), 85 1.8 (US), 50 1.4 (US), Macro 100 2.8 (PL), 50 1.8 (PL). (Po prostu 50 1.4 na pelnych dzirach srednio sie sprawowala, 24-105 tez jakby wykazywal tendencje do ustawiania minimalnie ostrosci przed obiektem)

    Przy odbiorze okazalo sie ze WSZYSTKIE obiektywy z US wymagaly odplatnej regulacji, oraz kupiony w PL obiektyw 100 2.8. Oczywiscie kalibrowano tez puszke 5D.
    Zaplacilem za calosc ponad 500zl. Problem tylko w tym, ze na obiektywy z US dostalem tylko paragony natomiast na 24-105 (na gwarancji PL) dostalem wydruk graficzny. Tak naprawde nie jestem do konca przekonany, czy faktycznie wymagaly kalibracji, bo po podlaczeniu do 40D dzialaly dokladnie tak samo jak przed tym jak je oddalem do serwisu. (zwlaszcza 50 i 85)

    Dziwi mnie troche fakt ze WSZYSTKIE szkla z zachodu wymagaly regulacji (czyzby dlatego ze latwy sposob na zainkasowanie pieniedzy bo odplatnie? A przy okazji coby nie bylo podejrzanie dodanie informacji ze jeden z obiektywow na gwarancji tez takowej wymagal? Tym bardziej , ze bez zadnych wykresow a jedynie paragon potwierdzajacy wykonanie uslug. DLaczego 5D wymagalo kalibracji? SKoro kalibrowano juz szkla to skąd koniecznosc kalibracji dodatkowo puszki? Czulem sie niepewnie , ale ze suma summarum wszystko dzialalo jak nalezy, to przebolalem dosc drogi wydatek bo poprawnie pracujący sprzet byl dla mnie priorytetem.
    Tyle ode mnie. Chociaz na szybkosc pracy serwisu, jak tez kulture pracowników narzekac nie moge, (udawalo mi sie zwykle umowic robote na poczekaniu), to nie do konca jestem pewny czy serwis postepuje fair.

    Dlaczego np. nie dostaje sie wykresow pokazujacych prace obiektywu przed kalibracja i po przeprowadzeniu takowej? Tak naprawde to nikt nie wie co dzieje sie z obiektywem w drugim pokoju. Mozna przeciez je przetrzec szmatą i powiedziec : Tak , obiektyw wymagal kalibracji, zwlaszcza ze w przypadku tele jej koszt wcale nie jest taki maly.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  10. #10
    Pełne uzależnienie Awatar gietrzy
    Dołączył
    Feb 2004
    Posty
    5 727

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Przy odbiorze okazalo sie ze WSZYSTKIE obiektywy z US wymagaly odplatnej regulacji, oraz kupiony w PL obiektyw 100 2.8. Oczywiscie kalibrowano tez puszke 5D.
    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Zaplacilem za calosc ponad 500zl.
    Lucky dog...
    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Problem tylko w tym, ze na obiektywy z US dostalem tylko paragony natomiast na 24-105 (na gwarancji PL) dostalem wydruk graficzny.
    A zawsze udało ci się dostać FV czy rachunek, prawda?...

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Tak naprawde nie jestem do konca przekonany, czy faktycznie wymagaly kalibracji,
    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Dziwi mnie troche fakt ze WSZYSTKIE szkla z zachodu wymagaly regulacji (czyzby dlatego ze latwy sposob na zainkasowanie pieniedzy bo odplatnie? A przy okazji coby nie bylo podejrzanie dodanie informacji ze jeden z obiektywow na gwarancji tez takowej wymagal? Tym bardziej , ze bez zadnych wykresow a jedynie paragon potwierdzajacy wykonanie uslug. DLaczego 5D wymagalo kalibracji?
    Tak naprawde to nikt nie wie co dzieje sie z obiektywem w drugim pokoju.
    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    nie do konca jestem pewny czy serwis postepuje fair.
    Nie serwis tylko przedsiębiorstwo CSI itd., które - jak każde - musi przynosić zyski a, że akurat w Polsce ma siedzibę...
    Serwis jest np. w USA, gdzie nie było żadnych dyskusji kupione tu czy tam, było miło, było free of charge, było szczere thank you for using canon products - w torbie raczej było czarno-czerwono.
    BYŁO...
    the silence is deafening

Strona 13 z 53 PierwszyPierwszy ... 3111213141523 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •