Strona 12 z 18 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 176

Wątek: Canon 70-200 L IS vs. 70-200 L

  1. #111
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Takiego kolosa przez dwie godziny nie dam rady trzymać w ręce w gotowości bojowej, tym bardziej, że muszę też pisać relacje. Natomiast teraz mam Sigmę 70-300 f/4-5.6 i wierz mi, każdy obiektyw będzie lepszy.

  2. #112
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koraf Zobacz posta
    Przy 200 mm na monopodzie wcale nie jest tak różowo :razz: szczególnie przy słabym oświetleniu :-? , mimo to życzę udanych fotek :grin:.
    Używam z monopodem podczas koncertów i jakoś daję radę, schodzę spokojnie do 1/80 przy 200 (320 mm na cropie).
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

  3. #113
    Pełne uzależnienie Awatar koraf
    Dołączył
    Oct 2006
    Miasto
    Legnica
    Posty
    1 748

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hofi66 Zobacz posta
    Używam z monopodem podczas koncertów i jakoś daję radę, schodzę spokojnie do 1/80 przy 200 (320 mm na cropie).
    Dokładnie to miałem na myśli dać to się da radę ale nie wszystkie wychodzą ok bez IS ( mi się udaje spoko nawet przy 1/50 z IS ) :-P

  4. #114
    Początki nałogu Awatar hofi66
    Dołączył
    Jan 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Wiek
    59
    Posty
    290

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koraf Zobacz posta
    Dokładnie to miałem na myśli dać to się da radę ale nie wszystkie wychodzą ok bez IS ( mi się udaje spoko nawet przy 1/50 z IS ) :-P
    Tylko przy dynamice sceny koncertowej IS nie wiele da, jak Ci artysta skacze, biega ... itd. Taki jest np. Fish z Marillion Ale ogólnie warto go mieć.
    Ostatnio edytowane przez hofi66 ; 19-03-2008 o 00:43
    Trzeba mieć odwagę, by milczeć ...

  5. #115
    Początki nałogu Awatar Arche121
    Dołączył
    Aug 2006
    Miasto
    Trójmiasto
    Posty
    288

    Domyślnie

    w tym szkle IS to "zbawienie" przy w miare statycznych scenach utrzymuje czsay rzedu 1/30,/140 na /200 mm.

  6. #116
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    A ja mam pytanie do właścicieli obiektywów 70-200mm f/2.8 bez stabilizacji.

    Obiektyw ma przełacznik zakresu pracy "pełny przedział (od 1.5 metra do nieskończoności) bądź ograniczony (od 3 metrów do nieskończoności)".

    Na czym polega róznica?

  7. #117
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta
    A ja mam pytanie do właścicieli obiektywów 70-200mm f/2.8 bez stabilizacji.

    Obiektyw ma przełacznik zakresu pracy "pełny przedział (od 1.5 metra do nieskończoności) bądź ograniczony (od 3 metrów do nieskończoności)".

    Na czym polega róznica?
    W sumie to napisales powyzej.
    AF ustawia ostrosc od 1,5 lub od 3 - jesli focisz dalsze obiekty to zyskujesz na szybkosci (bo po co ma "szukac" juz od 1,5m wowczas).
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

  8. #118
    Uzależniony Awatar C80
    Dołączył
    Jul 2007
    Miasto
    ZS
    Wiek
    44
    Posty
    855

    Domyślnie

    Tylko taka różnica? Myślałem, że jeszcze czymś się różnią niż minimalnym ostrzeniem.

  9. #119
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Feb 2005
    Wiek
    55
    Posty
    2 320

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta
    Tylko taka różnica? Myślałem, że jeszcze czymś się różnią niż minimalnym ostrzeniem.
    To nie do końca jest "tylko" taka różnica. Wyobraź sobie, że siedzisz na sali w trakcie turnieju sportowego. Wiesz, że zawodnicy nie będą blisko Ciebie, ustawiasz ten ogranicznik, potem AI Servo i fotografujesz korzystając z tego, że AF nie jeździ po całym zakresie, zatem szybciej. To jest właśnie to czego Ci potrzeba
    Ponadto możesz fotografować przez siatkę, która jest np. bliżej Ciebie, mając pewność, że AF nie będzie na nią ostrzyć, a na zawodników za nią.
    Ostatnio edytowane przez KMV10 ; 19-03-2008 o 10:49

  10. #120
    Uzależniony
    Dołączył
    Aug 2007
    Wiek
    59
    Posty
    821

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez C80 Zobacz posta
    Tylko taka różnica? Myślałem, że jeszcze czymś się różnią niż minimalnym ostrzeniem.
    Moim zdaniem ma to sens, na swojej 70-200 uzywam i chyba jest szybciej gdy sa "warunki swietlne" slabsze.
    Ja o innych roznicach nie wiem, zreszta jakie one by mogly jeszcze byc?
    !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
    Cytat Zamieszczone przez KMV10 Zobacz posta
    To nie do końca jest "tylko" taka różnica. Wyobraź sobie, że siedzisz na sali w trakcie turnieju sportowego. Wiesz, że zawodnicy nie będą blisko Ciebie, ustawiasz ten ogranicznik, potem AI Servo i fotografujesz korzystając z tego, że AF nie jeździ po całym zakresie, zatem szybciej. To jest właśnie to czego Ci potrzeba
    Ponadto możesz fotografować przez siatkę, która jest np. bliżej Ciebie, mając pewność, że AF nie będzie na nią ostrzyć, a na zawodników za nią.
    Nie "wpadlem" na te dodatkowa wartosc tego przelacznika - ktora w takich sytuacjach tez nam pomaga.
    (widac jaka jest siła/wartosc wymiany doswiadczen :smile: )
    Ostatnio edytowane przez marekk_ok ; 19-03-2008 o 10:55 Powód: Automerged Doublepost
    40D|BG-E2N|70-200/2.8 IS L|24-105/4L IS|17-55/2.8 IS |85/1.8|50/1.4|430EX|580EX II|Sherpa 600R

Strona 12 z 18 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •