Strona 1 z 7 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Wątek: Sprzedaż/udostępnianie zdjęć

Mieszany widok

Bywalec Awatar tdrul
    Miasto
    Kolobrzeg

Domyślnie Sprzedaż/udostępnianie zdjęć

Witam Was wszystkich !!!

Ostatnio otrzymałem propozycję by moje zdjęcia (amatorskie) znalazły się w wkrótce opublikowanej książce mojej gminy. Domyślam się, że nakład tej książki nie będzie powalający.

Mam pytanie czy za udostępnienie tych fotografi powiniennem coś zarządać? Może należałoby to potraktować jako rodzaj dobrej reklamy. Zaznaczam ze jestem amatorem dlatego niezręcznie byłoby wołać jakiś pieniędzy. Z drugiej strony mimo wszystko to wykorzystana zostanie moja praca. Inwestycja w nie tani sprzęt fotograficzny nie była po to by teraz charytatywnie udostępniać zdjęcia.

Czy ktos już też miał podobną sytuację ?

Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Miasto
    Kielce

Domyślnie

Jeśli Ci nie zależy specjalnie, a i książka nie będzie służyć do zarabiania tylko promocji gminy, to ja bym dał za darmo tylko zagwarantowałbym sobie podpisanie każdej fotki..

Pozdr
    Artur
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

Zablokowany Awatar Driver

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
    Jeśli Ci nie zależy specjalnie, a i książka nie będzie służyć do zarabiania tylko promocji gminy, to ja bym dał za darmo

Pomysł jak najbardziej godny polecenia

tylko sie nie zdziw za jakiś czas jeśli ci wpadnie do glowy żeby "coś zarobić na fotkach" że otrzymanie "dziękuje" i podpisu pod zdjęciami będzie maksymalną stawką

Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Miasto
    Kielce

Domyślnie