Polecam Rays Foto z Poznania http://www.raysfoto.pl/
Tak, uwazam, ze to bardzo dobry zakup
Nie, gdybym mogl sie cofnac w czasie, to bym go nie kupil
Polecam Rays Foto z Poznania http://www.raysfoto.pl/
No tak, niepotrzebnie zadałem to ostatnie pytanie.
Moja lampa to 580EX. Efekt, jaki chcę osiągnąć, to wyglądające na naturalne oświetlenie (naturalnie wygląda dla mnie zdjęcie, gdzie światło odbiło sie od sufitu lub ściany; gdzie lampa wypaliła na wprost obiektu, ale przy zmniejszonej sile błysku; gdzie lampa w ogóle nie wypaliła). Pomieszczenia, w których zwykle pracuję, mają sufit na wysokości 3-4 m, ale zdarzają się sytuacje, gdzie jest on kilka razy wyżej. Interesuje mnie także, jakie efekty daje Stofen w plenerze, gdzie nie ma od czego odbić światła, a trzeba dopalić - pewnie tak jak powiedziałeś, nie spłaszcza obiektów?
Więc bierzemy wiadro baterii i ruszamy do boju ;-)
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Wiadro baterii w rozumieniu tego co napisalem nic nie da. Gdy pracuje sie na granicy mocy lampy i zaklada stofena wtedy zabraknie nam swiatla. Ale z 580EX to raczej nie grozi.
Co do efektow to trzeba to przetestowac na sobie ... moim zdaniem do ludzi nadaje sie idealnie. Gorzej jesli fotografuje sie wnetrza ... wtedy jest slabo.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Przyklad podam na wnetrzu ze scianami ceglanymi bo te najczesciej fotografuje ale zasada jest ta sama w przypadku kazdego elementu ktory jest trojwymiarowy badz ma wyrazna przestrzenna fakture. Fotografowany obiekt ze stofenem (pionowo ustawionym badz pod katem 45 stopni) oprocz swiatla odbitego od sufitu i scian dostaje tez swiatlo centralnie co likwiduje glebokie cienie. Cienie te buduja plastyke sceny a ich usuniecie powoduje iz calosc bardzo sie splaszcza.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
No to zle rozumiesz. Z moich obserwacji do fotografowania ludzi stofen sie sprawdza. W przypadku fotografowania cegiel nie.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
Ok, już rozumiem. BTW spytam, dlaczego fotografujesz cegły? Rozumiem ludzi, którzy kupują 5D i focą kwiatki w domu albo niebo, ale cegły? :-D Oczywiście żartuję, nie obrażaj się ;-)
40D + 17-55/2.8 IS USM + 85/1.8 USM + 580EX + Stofen
Pretec 4 GB x133 + Kingston 1 GB x50 + Manfrotto 728B
Lowepro Stealth Reporter D400 AW + Lowepro Nova 2 AW
Moje zdjęcia na Jelonce.com, plfoto i galerii ZSO nr 1 im. S. Żeromskiego w Jeleniej Górze
Mój fotoreportaż z XV Finału WOŚPu i zdjęcie tygodnia na fotopolis.pl
Jestem archeologiem specjalizujacym sie obecnie w archeologii architektury wiec cegly, mury, okna, konstrukcje drewniane i kamienne fotografuje zawodowo.
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296