Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Oslona obiektywu w G5.

Mieszany widok

machadam
    Guest

Domyślnie Oslona obiektywu w G5.

Witam,

Czy ktos z Was dokupil do G5 inna oslone obiektywu? Otrzymana w standardzie samospadajaca 'pokrywka' wyglada mizernie w porownaniu do np. Olympusa 5050. Bede dzwieczny za wszelkie sugestie, poniewaz jestem lama fotograficzna i nie orientuje sie czy w tym wypadku obowiazuja jakies standardy srednicy/wielkosci i mozna po prostu dokupic bardziej funkcjonalna oslone od innego Canona lub nawet 'niekanonicznego' aparatu

Pozdr.

am

Bywalec
    Miasto
    Bydgoszcz

Domyślnie

Po diabła inna osłona obiektywu?
    Podstawą jest jednak tulejka i to w nią zainwestuj a nie jakieś głupie plastikowe dekielki.

bardziej funkcjonalna oslone
    Co masz na myśli? Ma piec ciasta?
    1: Canon G5 + Speedlite 420EX, tuleja 52mm; UV Marumi MC-WPC 52mm; CF Kingston 512MB+32MB; torba; Velbon DX888; baterry pack
    2: Praktica LB, CarlZeiss 35/2.8; Pentacon 50/1.8; Pentacon 200/4; pierścienie makro; osłona przeciwsłoneczna

machadam
    Guest

Domyślnie

toc mowilem ze jestem lama fotograficzna ;-) co mi da inna tulejka? i wreszcie co z 'samospadajaca' oslona obiektywu? ;-)

Boho
    Guest

Domyślnie

Ta, jak to określiłeś "samospadająca" osłona ma jednak wielką zaletę i przekonałem się o tym wielokrotnie;
    Włączając aparat często zapominam (bynajmniej nie ze względu na wiek, czy ilość zjadanego masła ) o zdjęciu tej osłonki. Lekkość, z jaką ona spada zabezpiecza silniczek strujący obiektywem przed spaleniem. Poza tym masz na wyposażeniu kawałek powrozu, którym można dekielek przywiązać do aparatu.

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Boho
    Lekkość, z jaką ona spada zabezpiecza silniczek strujący obiektywem przed spaleniem.