Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: 70-200 2.8 L IS - jaka wersja stabilizacji ?

  1. #11
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    47
    Posty
    7 446

    Domyślnie

    IS w 24-105 bardzo mi się podoba, jeśli ten sam układ jest w 70-200 to będę happy
    O obiektywach wiem prawie wszystko

  2. #12
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cichy Zobacz posta
    IS w 24-105 bardzo mi się podoba, jeśli ten sam układ jest w 70-200 to będę happy
    W 70-200 2.8 jest lepszy ... bo ma podzial na dwa tryby (zwykly i do panoramowania). Skutecznosc taka sama jak w 24-105 = 3 EV... teoretycznie. Ja tam by miec pewnosc zjezdzam z czasem jednak max 2EV kiedy sie da.

  3. #13
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    54
    Posty
    563

    Domyślnie

    Taka moja ciekawa obserwacja. Robiłem parę tygodni temu przez kilka dni zdjęcia mojemu psu. Generalnie chodziło mi o zdjęcia w ruchu.
    Fociłem zarówno 70-200L IS jak i 100-400L IS. (taka mała dygresja – 100-400 zadziwił minie swoją szybkością i ostrością, jest bardzo ale to bardzo porównywalny do 70-200)
    Ale wracając a właściwie zbliżając się do tematu wątku jedna jedyna seria jaka poszła z AF w las (i to dosłownie) to ta kiedy przez przypadek wyłączyłem IS w 70-200.
    Tak więc wynikało by z tego że IS raczej poprawia pracę AF a nie pogarsza jak to ktoś próbował naświetlić w jednym z wątków który niestety zboczył na jakieś inne tematy.
    A przynajmniej jest tak w przypadku obiektów poruszających się szybko i często chaotycznie.

  4. #14
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maku Zobacz posta
    (taka mała dygresja – 100-400 zadziwił minie swoją szybkością i ostrością, jest bardzo ale to bardzo porównywalny do 70-200)
    Oooo, co to to nie (jeśli chodzi o szybkość, co do ostrości zgoda) Chyba że w letnie południe, przy bezchmurnym niebie, i z ograniczeniem AF od 6.5m ;-) Wtedy może (nie próbowałem) choć trochę równać się z 70-200

  5. #15
    Uzależniony
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Poznań
    Wiek
    54
    Posty
    563

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez muflon Zobacz posta
    Oooo, co to to nie (jeśli chodzi o szybkość, co do ostrości zgoda) Chyba że w letnie południe, przy bezchmurnym niebie, i z ograniczeniem AF od 6.5m ;-) Wtedy może (nie próbowałem) choć trochę równać się z 70-200
    No tak. Faktycznie powinienem był zaznaczyć że dotyczyło to sytuacji z bardzo dobrym oświetleniem. Coć nie było to letnie połódnie. Raczej końcówka lata i godziny od 10-16.

  6. #16
    Obertroll Awatar Kolekcjoner
    Dołączył
    Jun 2006
    Miasto
    Pod Tatrami
    Posty
    18 776

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maku Zobacz posta
    Tak więc wynikało by z tego że IS raczej poprawia pracę AF a nie pogarsza jak to ktoś próbował naświetlić w jednym z wątków który niestety zboczył na jakieś inne tematy.
    To jest dokładnie jedna z przyczyn dlaczego canon stoi murem przy stabilizacji w szkłach, a nie w body .
    "Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
    Kapitan Wagner

  7. #17
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Szkoda tylko, że 2.8 IS jest aż tak kosztowny no ale za jakość trzeba płacić. Dzięki Wam za opinie ale chyba zostanę przy swoim 70-200/4L, nie mam aż takie cisnienia na taki zakres i taką jasność ale rozumiem tych, którzy strzelają foty na koncertach, dla nich to podstawowe szkło.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •