Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Wybór obiektywu

Domyślnie Wybór obiektywu

Witam serdecznie
    Rozpatruje zakup nowego obiektywu do Eos 350 D
    Chciałem prosić o radę który z tych obiektywów jest wart największej uwagi oraz o wskazanie różnic pomiędzy tymi obiektywami
    Dodam, że jestem laikiem w branży fotograficznej w związku z czym proszę o pisanie porad w języku przystępnym , jasnym , głośnym i wyraźnym
    Obiektywy które mnie interesują to
    Canon EF 16-35mm f/2.8 USM L
    Canon EF 17-35mm f/2.8 USM L
    Nie bardzo rozumiem poco w ogóle canon wypuszczał na rynek prawie identyczne obiektywy (jeżeli są jakieś zasadnicze różnice to proszę o uświadomienie mnie)
    Oraz
    Canon EF-S 17-55mm f/2.8 USM IS
    z tego co wiem jest to obiektyw dedykowany do ograniczonej grupy body
    Który z tych obiektywów wybrać i dlaczego?
    A może w ogóle nie ma sensu kupować obiektywu z tej grupy ogniskowych gdyż posiadam standardowy kitowy 18-55

Bardzo proszę o radę

Pełne uzależnienie Awatar piast9
    Miasto
    Wrocław

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez stacu Zobacz posta
    Nie bardzo rozumiem poco w ogóle canon wypuszczał na rynek prawie identyczne obiektywy (jeżeli są jakieś zasadnicze różnice to proszę o uświadomienie mnie)
    Pierwszy jest następcą drugiego. Poza pewnie jakimś okresem przejściowym nie występowały na rynku jednocześnie.

Oraz Canon EF-S 17-55mm f/2.8 USM IS
    Jeśli miałbym tyle kasy to raczej 16-35, bo miałbym w perspektywie body pełnoklatkowe - stąd EF-S odpoada.

A może w ogóle nie ma sensu kupować obiektywu z tej grupy ogniskowych gdyż posiadam standardowy kitowy 18-55
    A czego Ci w nim brakuje? Jakości? Wtedy warto. Zakresu ogniskowych? Wtedy nie warto.
    Bardzo proszę o radę[/QUOTE]
    650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie