Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
A propos EP - poza samym handlowaniem od sprzedawcy w sieci oczekuję na przykład tego, że odpowiada na maile, czy gg (skoro je podaje)i uprzejmości oraz kompetencji i fachowości. Tego w EP nie ma. A takiemu sprzedawcy (kiedy 40 km dalej mam dużo tańszego) mówię NIE.
Nie przesadzaj!
Kontakt z EP jest IMHO bardzo poprawny. Pod telefonem dwukrotnie odebrała kompetentna osoba, nie podeszli do mnie "olewczo" poza tym na GG też odpowiadają - choć czase po dłuższym czasie.
Jeśli chodzi o kontakt z klientem tu u mnie mają 4+ (a kupowałem tu po raz pierwszy).

Czy trzeba wpisać DE jako kraj zakupu nie wiem - ja tak zrobiłem, bo zgodnie z tym co mówi rachunek, aparat był tam kupiony. To, że nie dostałem PL paragonu oznacza po prostu, że ktoś/pośrednik zakupił w DE w moim imieniu towar. W rozumieniu prawa, na terenie PL nie było transakcji!
Pewnie fiskus ma swoją interpretację ...

pozdrawiam