5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L
Raczej S1931. No i wszystko jasne. To jest wyśmienity monitor, ale DOMOWY. :-). Graficzne Eizo to:
L797
L997
Cała seria CE
Cała seria CG
Choć niedawno zdarzyło mi się dostarczać do firmy zajmującej się grafiką reklamową Eizo S2100 (ogólnego stosowania) i ludzie na codzień pracujący na Mitsubishi Diamond Pro, zbierali szczęki z ziemi po postawieniu go obok.
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L
Oczywiście że to świetny monitor. Profesjonalny, który w czasach swej chwały kosztował 5 tys zł. Ale użytkownicy często nie zauważają że w miarę upływu lat monitor "odjeżdża". Dosłownie i w przenośni. Degradacja jakości obrazu jest na tyle duża że porównanie ze średniej klasy LCD, jak np wyższe modele Eizo serii S, wykazują swoim obrazem coś odwrotnego niż podpowiada logika. Najczęściej, do tej pory szczęśliwi użytkownicy profesjonalnych CRT, pewni swoich narzędzi, postawieni przed swoim i nowym LCD przecierają oczy. Taki efekt zaobserwowałem wielokrotnie, i to nie na przykładzie laików, a fachowców. A to jeszcze nie jest monitor graficzny. Prawdziwy graficzny nie daje najmniejszych szans żadnemu CRT, włączając w to Barco.
Ostatnio edytowane przez Tom01 ; 30-08-2007 o 16:21
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
5d | Canon 16-35 2.8 L | Canon 24-70 2.8 L | Canon 70-200 4 IS L | Canon 85 1.8 USM | Speedlite 580 ex | Omnibounce STOFEN | LumiQuest Soft Screen | transcend 8 GB | kingstone 1 GB ELITE PRO & 2 GB ULTIMATE | Marumi DHG CPL 67, 77, 82 mm | statyw Velbon Sherpa 750R | Lowepro Staelth Reporter 200 AW | Śjakaś inna Lowepro | Military PRO LIMA :] Sporo planów na przyszłość... m.in. 135 L
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl
Czy CE210W wystarczy do zastosowań amatorskiej fotografii ? Chodzi mi przede wszystkim o kolor. Pstrykam od czasu do czasu i na mój monitor LCD ( Samsung 171P )nie mogę już patrzeć. Miałem okazję popatrzeć na parę zdjęć na tym monitorze i obraz wyświetlany na nim bardzo mi się podobał.
Eos 1D Mark IV + maleńka szklarnia elek oraz jeden Zeiss:-D
Tak, choć trzeba pamiętać że to monitory CE są znacznie uproszczone i o gorszych parametrach w stosunku do serii CG. Oprogramowanie kalibracyjne również ma bardzo małe możliwości. Generalnie zaleca się je głównie do edycji i podglądu materiału video. W tych zastosowaniach pokażą swoja siłę, dzięki formatowi 16x10 i obsłudze materiału HD.
Do fotografii, przy podobnym budżecie, lepszym wyborem jest L797 i L997.
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
e-mail: color@mastiff.pl