Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Sesja w Studiu

MatK
    Guest

Domyślnie Sesja w Studiu

Witam !

Wkrótce wybieram sie na moja pierwsza sesje w studiu. Prosze o kilka wzkazówek - nie jestem doswiadczonym fotografem.

Sprzet: Canon 10D, Canon 28-105/3.5-4.5 USM2

Bede fotografowal zarowno modeli jak i modelki od pasa w górę - najwazniejsze na fotografi to pokazac biżuterie umieszczona na modelach
    Zrobilem kilka próbnych fotek - pobawilem sie juz troszke oswietleniem. Studio jest sredniej wielkosci moze 8 x 5 m.

Prosze o kilka rad od bardziej doswiadczonych uzytkownikow - o czym powinienem pamietac na jakich ogniskowych, przyslonach, czy lepiej stanac blizej dalej modela/ki czy lepiej troche zoomnac itp.

Prosze o wyrozumialosc - sprzet taki a nie inny niestety - ale musze zrobic tym czym mam

Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Przyslona taka jaka Ci swiatlomierz poda.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

Bywalec
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Przyslona taka jaka Ci swiatlomierz poda.
    Niekoniecznie. proponuję jednak trochę poszaleć przed sesją, opanować troche technikę i pogłówkować. Proszę pamiętać że fotografujemy metal!!!
    Ten kto wie o co biega będzie się a kto nie pójdzie w dżiabły
    MOŻE MI SIĘ CHCEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!

Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Miasto
    Kraków

Domyślnie

Kolega pisze ze nie jest doswiadczony to ja mu daje prosta recepte:wink: experymentowac bedzie pozniej
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,