no niestety inna sprawa że to na razie są strasznie badziewne produkty .... i muszę się nagimnastykować aby wyglądały przynajmiej tak .....![]()
no niestety inna sprawa że to na razie są strasznie badziewne produkty .... i muszę się nagimnastykować aby wyglądały przynajmiej tak .....![]()
Wydaje mi się, że potrzebujesz czegoś czarnego za aparatem. Ustawić to tak aby nic jasnego nie odbijało się w etykietce.
650D, T 12-24 4.0, S 30 1.4, S 18-35 1.8, C 70-210 3.5-4.5, C 50 2.5 macro, M42: Praktica LLC, Jupiter 9, Pentacon 135 2.8, Orestegor 300 4.0
Z napisami jest często problem. Bardzo lubię używać w takich zdjęciach światła z kontry ale wtedy napisy są zazwyczaj ciemne, dlatego robię dodatkowe zdjęcie ze światłem od przodu i nakładam.
Skombinuj czarny brystol i wytnij w nim otwór na obiektyw wg fi, i przez ten otwór fotografuj. Później dać znać czy daje efekt!![]()
czesto jak sie nie ma doskonalego namiotu i tkd w studio i zaplecza technicznego
czeba sie wpomagac PS`em
przynajmniej ja tak robilem
Amator. Minolta 7+akcesoria, Canon 20D+ EF-S 18-55 II USM, EF-S 17-85IS, EF 50 1.8, M42 System+ Speedlights580EX. Dodatkowo 3lampy studyjne 200Ws.
Moje gnioty http://www.fotopozytyw.prv.pl
A tu mój główny profil działalności http://www.mepia.pl
A ja ma w związku z tymi zdjęciami pytanie.
Jakiej mocy światła ciągłego należy użyć by uzyskać efekt taki jak np. 100Ws. Oczywiście chodzi mi o jakiś wzór przelicznik w stosunku do długości naświetlania. Słyszałem kiedyś że 100Ws to ilość światła jaką w siągu 1/1000s lampa wysyła i jest to odpowiednik ilości światła jaką 100W zwykła żarówka wysyła w ciągi całej 1s, ale nie wiem co o tym myśleć. Ktoś jest w stanie rozwiać moje wątpliwości?
400D + 28-105mm 3,5-4,5 USM II + 18-55mm + sporo M42 i dużo chęci![]()