Ja od Medfoto ani razu nie dostałem odpowiedzi na gg, pisałem kilkakrotnie, na maila dostałem zdawkową, następnie zadałem kolejne pytanie i odpowiedzi nie było. Mam podobnie odczucia odnośnie sostunku Dobra transakcja=dbałość o klienta i zwracanie uwagę na jego obawy, generalnie zainteresowanie. A tego w przypadku tego sprzedawcy nie ma.
Mam jeszcze jedno pytanie, On dysponuje sprzętem z dystrybucji niemieckiej, pisze na swoich aukcjach że gwarancja jest na 24 miesiące realizowana w Polsce, czy to jest możliwe. Słyszałem że eurogwarancja u Nas jest ważna jedynie rok.
Czy mogę mieć pewność że sprzęt dystrybuowany z zagranicy jest tej samej jakości co kupowany w Polskim salonie? Czy genrealnie w przypadku sprzętu za kwotę rzędu 3000zł można słyszeć o różnicy jakości, czy absolutnie wsztystkie egzemplarze sprzedawane w całej Europie są identyczne jakościowo i technologicznie?