Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
Ja też nie mogę niczego dobrego o tym serwisie powiedzieć. Wysłałem 2 tyg. temu aparat do przeglądu z kompletem wymaganych dokumentów które na miejscu zaginęły. Teraz serwis chce abym pokrywał koszty transportu i wmawiają mi ze nie dostarczyłem dowodu zakupu. Dla świętego spokoju przefaxowałem raz jeszcze dowód i okazuje się że i tym razem przepadł. Zastanawiam się czy celowo nie został zniszczony przez bezczelną paniusię z którą w tym dniu rozmawiałem. Obsługa klienta to dno totalne !!
Na przyszlosc poradze Ci abys zadzwonil wczesniej do serwisu, umowil sie na jakis dzien, przyjechal rano, zostawil sprzet w serwisie i wieczorem odebral. I nie bedzie problemu zagubilo- nie zagubilo. Nie wierze poczcie, nie wierze przesylaniu z rak do rak przez osoby trzecie. W moim 5D okazalo sie ze mam BF co wykazuja wszystkie szkla i umawiam sie na konkretny dzien. Jesli ja z Krakowa potrafie tam dojechac to Ty masz o wiele blizej z Łodzi.