Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Wątek: SERWIS CANONA WARSZAWA - skandal! przeczytajcie...

  1. #31
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
    No niestety, ja pracuję i nie mam czasu na wycieczki do stolicy zresztą co to za firma w której giną dokumenty klienta. Ja posyłając sprzęt do serwisu załączyłem wszystkie wymagane dokumenty które włożyłem do pudełku razem z aparatem. Po kilku dniach otrzymałem telefon że brakuje dowodu zakupu. Czary

    Mariusz.. ja Ci tylko napisalem co mozna w takim wypadku najlepiej zrobic. Bo nawet nie udowodnisz ze faktycznie oni zgubili. Wiem, ze to jest wkurzajace, no ale w takim wypadku niestety na to jestesmy skazani.
    Łudziłem sie, ze serwis Nikona wypada lepiej a podobniez wcale tak nie jest.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  2. #32
    Mariusz81
    Guest

    Domyślnie

    Naszym błędem jest to że nie zgłaszamy takich sytuacji firmie Canon, może dopiero po ich interwencji pracownicy serwisu zaczęli by dobrze traktować klientów.

  3. #33
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
    Naszym błędem jest to że nie zgłaszamy takich sytuacji firmie Canon, może dopiero po ich interwencji pracownicy serwisu zaczęli by dobrze traktować klientów.
    Obudź się. W Polsce jest wiele miejsc, w których nie słyszeli o Solidarności, Wałęsie, Okrągłym Stole. Co najwyżej mogą wywiesić twoje dane z adnotacją: Tego klienta nie obsługujemy. Nie rozumiesz, że jak coś zgłaszasz, to jest dodatkowa praca dla kogoś. A tego nikt nie lubi.

  4. #34
    Pełne uzależnienie Awatar enter
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    wioskawawa
    Posty
    1 201

    Domyślnie

    zgłaszać trzeba tylko w odpowiedni sposób do przełożonych i do właściwych instytucji

  5. #35
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez enter Zobacz posta
    zgłaszać trzeba tylko w odpowiedni sposób do przełożonych i do właściwych instytucji
    Próbowałeś kiedyś wywalczyć coś w PZU, ZUS, TP SA ? Kazdy monopolista Cię oleje, dopóki wie, że i tak przyjdziesz do niego. Liczba klientów im nie spada, a pewnie wręcz przeciwnie (być może nie wyrabiają z naprawami).

  6. #36
    Uzależniony Awatar Zigi
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    niedaleko Częstochowy
    Wiek
    48
    Posty
    532

    Domyślnie

    Bez przesady. Owszem jedno dwa zgłoszenia oleją ale jeśli będzie przychodzić takich więcej to się powinni zainteresować.
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

  7. #37
    Początki nałogu Awatar terminator
    Dołączył
    Oct 2007
    Miasto
    Waldenburg
    Posty
    325

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zigi Zobacz posta
    Bez przesady. Owszem jedno dwa zgłoszenia oleją ale jeśli będzie przychodzić takich więcej to się powinni zainteresować.
    Powodzenia. Już tu były wątki o tym jak to Canon Polska nie odpowiada na maile i faxy. Nie to, zebym był złośliwy, ale w tej sytuacji wydaje mi się, ze wyżej .... nie podskoczysz

  8. #38
    Mariusz81
    Guest

    Domyślnie

    Żeby się nie zdziwili jak im klientów zabraknie bo wg. mnie poobrastali w piórka cwaniaczki. Klientów to trzeba szanować.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •