Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 38

Wątek: SERWIS CANONA WARSZAWA - skandal! przeczytajcie...

  1. #21
    Uzależniony Awatar towersivy
    Dołączył
    Mar 2005
    Miasto
    WLKP-Krotoszyn
    Posty
    992

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nawrot Zobacz posta
    tak, ale juz uslyszalem ze to raczej przy kalibracji normalne
    wyjścia są 2 albo inna karta albo dotarcie puszki do 10k tak czy siak z powodu 1k burdy bym nie robił, i to było myślą przewodnią, osobiście dostając sprawny sprzęt olałbym z góry na dół ta różnice w przebiegu która jest naprawdę małostkowa.
    Ostatnio edytowane przez towersivy ; 29-06-2007 o 22:01

  2. #22
    Dopiero zaczyna Awatar fotobaraba
    Dołączył
    Sep 2006
    Posty
    37

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez towersivy Zobacz posta
    wyjścia są 2 albo inna karta albo dotarcie puszki do 10k tak czy siak z powodu 1k burdy bym nie robił, i to było myślą przewodnią, osobiście dostając sprawny sprzęt olałbym z góry na dół ta różnice w przebiegu która jest naprawdę małostkowa.
    pewnie ich karta
    na moim przykładzie gdy dostarcza się sprzęt osobiście
    biorą zawsze body bez dodatków (aku,karty)
    jeśli biorą obiektyw to bez dekli filtra
    wg mnie obsługa jest miła i rzeczowa!
    Pozdrawiam

  3. #23
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    ...
    Witam.

    W nawiazaniu do b.miłej rozmowy przesyłam Pani z która rozmawiałem czytelność otrzymanego faksu od CSI FOTO I VIDEO (podczas rozmowy tel nie daje Pani wiary w to ,że tak jest - więc przesyłam fotokopie tego co otrzymałem ) /dosłąmem serwisowi skan otrzymanego faxu - na mim piśmie - dalej dobrze widocznym - jakieś nieczytelne gryzmoły/, dodatkowo wysłałem do nich zdjęcie obudowy bez przycisku/

    Problem z waszą firma jest taki, że ktoś z pracowników odesłął neikompletny aparat i nie ma winnego.
    ...
    To że Pani z infolini twierdzi, że widocznie osoba opisująca stan aapratu "na pewno zapomniała o tym napisać" oceniam jako wypowiedź kompromitującą.

    Proszę o pilne dosłanei części - aparat oddany został do serwisu, a brak przycisku uniemożliwia wykonanei na nim zdjęć. - co naraża mnie na straty finansowe - aparat jest narzędziem pracy.

    Sytuacja z Waszym serwisem z logo CANON jest zaskakująca, a poziom obsługi jest żenujący (niechlujne odpowiedzi w takiej formie - szczególnie dziwią mnei jako klienta firmy CANON.


    Na przyszlość zanim puścisz takie wiadomości do jakiejkolwiek instytucji to przepuść ją przez Worda albo jakis inny program , ktory sprawdzi poprawność pisowni. O ile na CB pewnie nikomu to specjalnie nie bedzie robilo różnicy to wysylajac tekst z takimi błędami i literówkami wystawiasz sobie opinie.

    Poza tym praktyka pokazuje ze kultura i odpowiednie podejscie do sprawy wiele razy pomogla przyniesc oczekiwane rezultaty. Moze nalezy na poczatku sprobować wyjasnic sprawe a nie od razu obrzucac ze pani i firma to taka a taka. Zanim trafilem na Zytnia z kalibracja mojego 30D jeszcze na poczatku to naczytalem sie wiele opinii i bylem przygotowany na najgorsze scenariusze. Powstrzymalem jednak swoj niewyparzony jezyk i okazalo sie ze wszystko da sie zalatwic w "normalny" sposob. Dostalem szczegolowe informacje i wykresy kalibracji, dodatkowe informacje w czym lezy problem, co okazalo sie prawda. A przeciez moglem naskoczyc od razu ze sp.. sprawe bo moj Tamron ktory podobno dziala wysmienicie i napewno puszka jest BEdalej ma ten sam problem co przed kalibracja.

    Nie wychwalam tu bron cie Panie serwisu Canona bo i mniej mile sytuacje sie zdazyly ale jednym z problemow jest to ze wiele ludzi nie potrafi w "cywilizowany" sposob zalatwic sprawy a to zaczyna wtedy dzialac na obie strony i druga strona zamiast pomoc - skutecznie utrudni. Moim zdaniem ofkors.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  4. #24
    Dopiero zaczyna
    Dołączył
    Aug 2006
    Posty
    33

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Zanim trafilem na Zytnia z kalibracja mojego 30D jeszcze na poczatku to naczytalem sie wiele opinii i bylem przygotowany na najgorsze scenariusze. Powstrzymalem jednak swoj niewyparzony jezyk i okazalo sie ze wszystko da sie zalatwic w "normalny" sposob. Dostalem szczegolowe informacje i wykresy kalibracji, dodatkowe informacje w czym lezy problem, co okazalo sie prawda.
    Mozna sie zapytac ile chcieli za kalibracje, bo mnie to niestety czeka

  5. #25
    MADRAFi
    Guest

    Domyślnie

    Nie pamietam dokladnie ale cos kolo 80 zl za body i 120 zl za obiektyw albo na odwrot

  6. #26
    Mariusz81
    Guest

    Domyślnie

    Ja też nie mogę niczego dobrego o tym serwisie powiedzieć. Wysłałem 2 tyg. temu aparat do przeglądu z kompletem wymaganych dokumentów które na miejscu zaginęły. Teraz serwis chce abym pokrywał koszty transportu i wmawiają mi ze nie dostarczyłem dowodu zakupu. Dla świętego spokoju przefaxowałem raz jeszcze dowód i okazuje się że i tym razem przepadł. Zastanawiam się czy celowo nie został zniszczony przez bezczelną paniusię z którą w tym dniu rozmawiałem. Obsługa klienta to dno totalne !!

  7. #27
    Początki nałogu Awatar BelYaal
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    53
    Posty
    387

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
    Obsługa klienta to dno totalne !!
    Moze faktycznie nie dociera, to tylko urzadzenia , mialem tak z HP serwisem, to poslalem, im x5 faksem dokumenty i wtedy dotarly a jakby nie dotarly to planowalem slac do skutku, tylko w wiekszej ilosci kopii, ktoras by napewno wtedy doszla

  8. #28
    Pełne uzależnienie Awatar JaBlam
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Farschafa
    Wiek
    46
    Posty
    1 304

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
    Ja też nie mogę niczego dobrego o tym serwisie powiedzieć. Wysłałem 2 tyg. temu aparat do przeglądu z kompletem wymaganych dokumentów które na miejscu zaginęły. Teraz serwis chce abym pokrywał koszty transportu i wmawiają mi ze nie dostarczyłem dowodu zakupu. Dla świętego spokoju przefaxowałem raz jeszcze dowód i okazuje się że i tym razem przepadł. Zastanawiam się czy celowo nie został zniszczony przez bezczelną paniusię z którą w tym dniu rozmawiałem. Obsługa klienta to dno totalne !!
    Na przyszlosc poradze Ci abys zadzwonil wczesniej do serwisu, umowil sie na jakis dzien, przyjechal rano, zostawil sprzet w serwisie i wieczorem odebral. I nie bedzie problemu zagubilo- nie zagubilo. Nie wierze poczcie, nie wierze przesylaniu z rak do rak przez osoby trzecie. W moim 5D okazalo sie ze mam BF co wykazuja wszystkie szkla i umawiam sie na konkretny dzien. Jesli ja z Krakowa potrafie tam dojechac to Ty masz o wiele blizej z Łodzi.
    Jarek
    ----------------------------------------
    Moje pstryki na www.jblaminsky.com od 1 lutego 09 -swiat Eli i Kanona zamienilem na swiat Nikkorow...i dzisiaj nadal nie żaluje

  9. #29
    Mariusz81
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez JaBlam Zobacz posta
    Jesli ja z Krakowa potrafie tam dojechac to Ty masz o wiele blizej z Łodzi.
    No niestety, ja pracuję i nie mam czasu na wycieczki do stolicy zresztą co to za firma w której giną dokumenty klienta. Ja posyłając sprzęt do serwisu załączyłem wszystkie wymagane dokumenty które włożyłem do pudełku razem z aparatem. Po kilku dniach otrzymałem telefon że brakuje dowodu zakupu. Czary

  10. #30
    Pełne uzależnienie Awatar enter
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    wioskawawa
    Posty
    1 201

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mariusz81 Zobacz posta
    [...]kilku dniach otrzymałem telefon że brakuje dowodu zakupu. Czary
    nie, nie czary może wyrzucili wraz z pudełkiem myśląc że to upychacz. serio.

    Jednak faktycznie ciężko zaufać firmie posiadającej monopol na rynku realizowanych napraw gwarancyjnych, gdyby były przynajmniej 2 centra serwisowe byłaby jakaś konkurencja, powodowałoby MZ większe staranie o klienta

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •