Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: SERWIS CANONA WARSZAWA - skandal! przeczytajcie...

  1. #1
    KrztsztofK
    Guest

    Domyślnie SERWIS CANONA WARSZAWA - skandal! przeczytajcie...

    Serwis ul. Żytnia - Warszawa

    Witam.
    Oddałem do naprawy IXUSA. Oceniono że jest po upadku i go mogą naprawić odpłatnie. Aparat ma prawie rok. Upadał wiele razy, od ok. miesiąca coś w nim chrobotało, aż się na dobre popsuł.
    Z powodu wygórowanej ceny poprosiłem o zwrot. Odesąłli, z pełnym opisem stanu, ale bez przycisku migawki...
    Przeczytajcie:

    Obsługa skandaliczna, klienta traktują jak intruza, jak mają info to piszą smsa - i klient ma wydzwaniać do skutku /oszczedzają na telefonach, na pismo odpisują maczkiem, odręcznie na tym samym dokumencie - zupełnei bez wyobraźni - wiadomo że będzei nie czytelne, itp itp...


    korespondencja: /2 ostatnie emaile/
    Pismo do serwisu:
    Witam.



    W nawiazaniu do b.miłej rozmowy przesyłam Pani z która rozmawiałem czytelność otrzymanego faksu od CSI FOTO I VIDEO (podczas rozmowy tel nie daje Pani wiary w to ,że tak jest - więc przesyłam fotokopie tego co otrzymałem ) /dosłąmem serwisowi skan otrzymanego faxu - na mim piśmie - dalej dobrze widocznym - jakieś nieczytelne gryzmoły/, dodatkowo wysłałem do nich zdjęcie obudowy bez przycisku/


    Problem z waszą firma jest taki, że ktoś z pracowników odesłął neikompletny aparat i nie ma winnego.

    Myślę, że wystarczającym dowodem zagubienia części w Waszej firmie jest szczegółowy opis aparatu, wymieniajacy nawet zarysowania, ale nie zawiera info o braku dużego przycisku.

    To że Pani z infolini twierdzi, że widocznie osoba opisująca stan aapratu "na pewno zapomniała o tym napisać" oceniam jako wypowiedź kompromitującą.

    Proszę o pilne dosłanei części - aparat oddany został do serwisu, a brak przycisku uniemożliwia wykonanei na nim zdjęć. - co naraża mnie na straty finansowe - aparat jest narzędziem pracy.

    Sytuacja z Waszym serwisem z logo CANON jest zaskakująca, a poziom obsługi jest żenujący (niechlujne odpowiedzi w takiej formie - szczególnie dziwią mnei jako klienta firmy CANON.


    W dniu dzisiejszym aparat oddałem do innego serwisu, który naprawi aparat na początku przyszłego tygodnia.

    odp serwis Warszawa
    Dzień dobry
    Aparat nie był rozkręcany do wystawienia ekspertyzy. Nie ma możliwości aby jakakolwiek część została w serwisie.

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar muflon
    Dołączył
    Mar 2004
    Miasto
    Zürich
    Wiek
    47
    Posty
    6 763

    Domyślnie

    To są jakieś problemy z serwisem na Żytniej?? Pierwsze słyszę....

  3. #3

    Domyślnie

    no jakto bez guzika nie da sie robić foto ?? :>

  4. #4
    Początki nałogu Awatar crater
    Dołączył
    Aug 2006
    Wiek
    40
    Posty
    399

    Domyślnie

    jezeli to prawda to zaczynam sie zastanawiac czy isc do nich z napraw gripa. I tak suma za zniszczoe trybiki w jednym plastikowym kolku odpowiedizalnum za dokrecanie sruby wyniesie mnie na Zytniej 180zl.Czy to dopiero niejest skandal??

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar Mac
    Dołączył
    Nov 2004
    Miasto
    Gdańsk/Warszawa
    Wiek
    54
    Posty
    2 063

    Domyślnie

    Z usług Żytniej korzystałem kilka razy, zawsze było o.k., przedstawiona relacja jest mocno zaskakująca.
    EOS 5D/BG-E4, EOS-300V, EF 16-35/2.8L | EF 24-105/4L IS | EF 70-200/2.8L| EF 100-400/4.5-5.6L IS | EF 15/2.8 Fisheye | EF 35/1.4L | EF 135/2L| EF 100/2.8L IS Macro | EF MP-E 65/2.8 Macro | Lensbaby Composer | 580 EX II | MR-14EX | PowerShot SX1 IS, Gitzo 1540, 682B
    Onanizm sprzętowy NIE, dobra jakość TAK.

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar DoMiNiQuE
    Dołączył
    Apr 2004
    Miasto
    Ostrów Wlkp.
    Wiek
    43
    Posty
    3 548

    Domyślnie

    A szukales w paczce tego przycisku? Mogl wypasc podczas transportu tym bardziej, ze aparat byl po przejsciach.

  7. #7
    Cenzor Awatar MacGyver
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Wrocław
    Wiek
    47
    Posty
    7 043

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    jezeli to prawda to zaczynam sie zastanawiac czy isc do nich z napraw gripa. I tak suma za zniszczoe trybiki w jednym plastikowym kolku odpowiedizalnum za dokrecanie sruby wyniesie mnie na Zytniej 180zl.Czy to dopiero niejest skandal??
    180 zł? Bardzo atrakcyjna oferta, zwłaszcza że wartość tego gripu to ok 200 zł. Próbowałeś dowiedzieć się czy ktoś nie zrobi tego taniej?
    Cztery czarne eosy, pół-eos i pentax... a dokładniej to tutaj

  8. #8
    Coś już napisał Awatar Robin
    Dołączył
    Apr 2005
    Miasto
    Szczecin
    Wiek
    52
    Posty
    88

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KrztsztofK Zobacz posta
    Upadał wiele razy, od ok. miesiąca coś w nim chrobotało, aż się na dobre popsuł.
    Dziwisz się, że coś odpadło?
    5D| 350D+BG-E3| S15-30| T28-75| C85|
    Fotki tutaj: flickr.com/photos/robinfoto i tutaj: plfoto
    "Tylko kisielem spłynie prawda" - ruchoporu.org


  9. #9
    Bywalec Awatar SenK
    Dołączył
    Sep 2005
    Miasto
    Oświęcim / Kraków
    Wiek
    38
    Posty
    239

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KrztsztofK Zobacz posta
    Serwis ul. Żytnia - Warszawa
    W dniu dzisiejszym aparat oddałem do innego serwisu, który naprawi aparat na początku przyszłego tygodnia.
    Można wiedziec jakiego??

  10. #10
    Początki nałogu
    Dołączył
    Mar 2006
    Miasto
    Anaberg
    Wiek
    54
    Posty
    318

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KrztsztofK Zobacz posta
    Serwis ul. Żytnia - Warszawa

    Oddałem do naprawy IXUSA............
    ........Proszę o pilne dosłanei części - aparat oddany został do serwisu, a brak przycisku uniemożliwia wykonanei na nim zdjęć. - co naraża mnie na straty finansowe - aparat jest narzędziem pracy.

    Toś chyba chłopie nieco przesadził. Chciał bym wiedzieć jakiego to rzędu straty finansowe powoduje brak IXUSA.

    Wysyłasz do naprawy gwarancyjnej złom, dostajesz kosza i jesteś wściekły na serwis, że nie udało się ich naciągnąć na darmową naprawę. Pewnie chodziło o uznanie gwarancji. Sorki, ale Twoja relacja jest mało wiarygodna Choć przy ogólnej niechęci do serwisu na Żytniej pewnie spotka się z poklaskiem. :sad:

    30D; 17-40/4L; 70-200/4L; 50/1,4; 580

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •