ATR do wolnych nie należy, więc i poruszenie spore![]()
ATR do wolnych nie należy, więc i poruszenie spore![]()
400D -> 60D -> D300s -> D50 -> D600
o cholercia troche za mocnoświatu nic nie widać
![]()
Canon 5d mark II + C28 1.8 + Sigma 50 1.4 + C85 1.8 + Lampy i dodatki.
dsp to było 3 minuty roboty i bardzo subiektywnie dobierane wartości.
400D -> 60D -> D300s -> D50 -> D600
pobawię się trochę w archeologa i odkopię temat. Pod koniec września pobawiłem się trochę RIGiem.
Jak na pierwszy raz jestem zadowolony, ale wiem też, że troszkę do poprawy jeszcze jest...
Bardzo chętnie przeczytam uwagi dot. PP jak i samej techniki zdjęć.
Pozdrawiam!
Witam odkopię trochę ten temat bo potrzebuję małej porady związanej z fotkami aut. kolega poprosił mnie że bym zrobił mu mała sesje jego ukochanej hondy. A że nie daleko mam na największe jezioro w Polsce Śniardwy, które już całe pokryte jest pięknym lodem wpadłem na pomysł aby taka sesja odbyła sie właśnie na nim. Oczywiście potrzebuję jeszcze jakieś parę dni aby autem można było wjechać na lód. mrozy mamy piękne -13 w dzień i -20 w nocy. Ale mniejsza a lód. Chcę zarobić ta sesję na jeziorze po to że by uzyskać efekt nieskończonej przestrzeni. Pytania:
1. czy konieczny będzie polar , że by te fotki miały ręce i nogi? ( Zdjęcia w słoneczny dzień )
2. którego szkła użyć ? ( do dyspozycji to co w stopce)
3. Może macie jakieś ciekawe sposoby obróbki tego typu fotek?
Nigdy nie robiłem jakiś specjalnie sesji samochodowych . Stąd te banalne pytania bo chce aby to miało ręce i nogi. Na lodzi jeszcze nie ma śniegu jest krystaliczny lód. Ale do czasu sesji może coś napadać myślałem też o zdjęciach w trakcie jazdy dynamiczniejszych jakieś nawrotki na ręcznym, fajnie w tedy śnieg się przesypuje przez dach ( sprawdzone ale nie focone )
Ogólnie prosił bym was o rady jakie tylko przychodzą wam do głowy![]()
6D, C16-35L II, C50 1.8II, C85 1.8, S70-300 APO DG MACRO, 600D+kit, 2X YN568EXII, 3X YN622C, jupiter 21m (200mm f4), helios 44m-5(58mm f2)