Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Wątek: Czy Canon 70-200/4 USM L jest dobry do fotografii cyfrowej ??

Domyślnie Czy Canon 70-200/4 USM L jest dobry do fotografii cyfrowej ??

Witam!
    Jeżeli chodzi o fotografię to jestem początkującym, ale pewne doświadczenie już mam. Od roku zajmuję się fotografią sportową (żużel). Narazie działałem na EOSie 300D + Canon EF 75-300mm f/4-5.6 IS. Zdjęcia robione na tym sprzęcie były całkiem fajne, ale nie najlepsze.

Obecnie przesiadam się na EOS'a 350D. Chcę kupić także jakiś dobry obiektyw. Myślałem o Canonie 70-200/4 USM L. Czy ten obiektyw będzie dobry do fotografowania sportu? Chętnie wysłucham wszelkich opinii (jeżeli ktoś proponuje inny obiektyw w podobnej cenie to czekam na propozycję).
    Z góry dzięki za pomoc.

Początki nałogu Awatar piszczal
    Miasto
    Lublin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez arci1981 Zobacz posta
    Czy ten obiektyw będzie dobry do fotografowania sportu?
    dobry choć są lepsze,
    ale chcę napisać o innej sprawie, miałem okazje przetestować go na Monzie na Kubicy i ciekawe jest to, że jego biały kolor czyni cuda, bez akredytacji z tym szkłem wszedłem w pobliże toru nienagabywany przez ochronę, włoska co prawda, więc podobno bałaganiarska, ale jednak
    aktualnie: Canon EOS R6 | Sigma A 35/1.4 DG HSM | Canon 135/2 L | Canon 16-35/4 L

Zablokowany

Domyślnie

i jak wypadły testy szkła?

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez himi Zobacz posta
    i jak wypadły testy szkła?
    Dołączam się do tego pytania. Może jakaś fotka z tych testów?

Początki nałogu Awatar piszczal
    Miasto
    Lublin

Domyślnie

http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=89769#

tu jest jedna, nie mam swojej strony www, a na FT nie umieszczałem więcej z Monzy

generalnie wyścigówki bokiem fotografuje sie stosunkowo trudno, zauważcie jednak że czas jest 1/200 i wszystko to kwestia szczęści z panoramowaniem