Pokaż wyniki od 1 do 10 z 173

Wątek: Wizyta w serwisie Canona - relacja

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar solti
    Dołączył
    Oct 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    1 149

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
    Mógłbyś przetłumaczyć na ludzki to co napisałeś??
    Słusznie prawi

    A tak poważnie, to niedawno przerabiałem podobną historię, tyle że w roli głównej wystąpił miesięczny 30D. Aparat dostarczyłem do serwisu osobiście będąc pewnym, że mam paprocha między filtrem a matrycą. Pani przyjmująca sprzęt do naprawy już na wstępie zaznaczyła, że jeśli to okaże się prawdą, matryca będzie musiała być wymieniona na nową, ponieważ w serwisie nie mają warunków, aby ściągać filtr z matrycy. Próbowałem zasugerować, że już jednak robili podobne rzeczy i czyścili matrycę ściągając filtr (przypadki były opisywane na forum), na co ta pani skutecznie zaprzeczyła i stanowczo oświadczyła, że w takich sytuacjach w grę wchodzi tylko wymiana matrycy.
    Jak powiedzieli, tak zrobili. Mam nową matrycę. Co prawda po tym zabiegu musiałem jeszcze raz odesłać body do serwisu, bo zapomnieli tej nowej matrycy skalibrować (wpis w karcie gwarancyjnej za drugim razem mówi o kalibracji matrycy), przez co nie działało mi ISO 3200, niemniej w tej chwili cieszę się już sprawnym sprzętem:-D
    Sprzęt jest ważny, ale ważniejsze są chęci i umiejętności Niestety ja mam tylko chęci
    galeria na forum Canon-board
    galeria na stronie lotnictwo.net.pl
    galeria.solti.pl

  2. #2
    Bywalec
    Dołączył
    May 2007
    Miasto
    Toruń
    Wiek
    47
    Posty
    201

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez solti Zobacz posta
    Słusznie prawi

    A tak poważnie, to niedawno przerabiałem podobną historię, tyle że w roli głównej wystąpił miesięczny 30D. Aparat dostarczyłem do serwisu osobiście będąc pewnym, że mam paprocha między filtrem a matrycą. Pani przyjmująca sprzęt do naprawy już na wstępie zaznaczyła, że jeśli to okaże się prawdą, matryca będzie musiała być wymieniona na nową, ponieważ w serwisie nie mają warunków, aby ściągać filtr z matrycy. Próbowałem zasugerować, że już jednak robili podobne rzeczy i czyścili matrycę ściągając filtr (przypadki były opisywane na forum), na co ta pani skutecznie zaprzeczyła i stanowczo oświadczyła, że w takich sytuacjach w grę wchodzi tylko wymiana matrycy.
    Jak powiedzieli, tak zrobili. Mam nową matrycę. Co prawda po tym zabiegu musiałem jeszcze raz odesłać body do serwisu, bo zapomnieli tej nowej matrycy skalibrować (wpis w karcie gwarancyjnej za drugim razem mówi o kalibracji matrycy), przez co nie działało mi ISO 3200, niemniej w tej chwili cieszę się już sprawnym sprzętem:-D
    No to w takim razie moze ja zadzwoni do nich i przypomne o kalibracji?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •