W portrecie nie patrz na kolorki, gdyby jakies szkło robiło takie to tylko takie bym kupował, poprostu czesto obrabiam portrety w ten sposob (kolorystyka) i co w nim takiego dziwnego ??
Pzdr.
W portrecie nie patrz na kolorki, gdyby jakies szkło robiło takie to tylko takie bym kupował, poprostu czesto obrabiam portrety w ten sposob (kolorystyka) i co w nim takiego dziwnego ??
Pzdr.
ja posiadam od niedawna ta 50 1.8 i musze przyznać, ze jestem zadowolony.
ale jak masz troche wolnej gotowki to polecam 1.2 :]
Sporo na ten temat bylo tutaj http://canon-board.info//showthread.php?t=14617
http://www.bykom-stop.avx.pl/
Najnowsze fotografie cegiel znajdziesz w mojej galerii http://canon-board.info//showthread.php?t=11296
ponad miesiac temu cos o tym naklikałem:
http://canon-board.info/showthread.p...light=50+macro
i
http://canon-board.info/showthread.p...light=50+macro
bardzo mnie zniecheca dystorsja 50/1,4 BARDZO. DEFORMUJE..wiec uzywam go tylko w ostatecznosci np. f2,0 iso 1600.
do bliskiego "portretu" sie zupelnie nie nadaje
pozdrawiam
Chyba zdecyduje sie na 50/1,4. Wielkie dzieki wszystkim za odpowiedzi.
EOS 30D | EOS 30V + grip | G3
EF 50 f/1,4 USM | EF 17-40 f/4L USM | EF 70-200 f/4L IS USM | Speedlite 580 EX
Gdybyś chciał 50 mm 1,8 to oferuję swoją do sprzedaży. Pisz PM.