A to jest proste dlaczego. Nie dlatego ,ze tlocznie inaczej bity tlocza tylko dlatego ,ze najlepsze studia znajduja sie w USA. Maja oni najdrozsze kompresory, equalizery i przede wszystkich reverby (te sa najwazniejsze, a te symulowane komputerowo brzmia fatalnie), a takze ocieplacze. Wszystko oczywiscie lampowe i robione na zamowienie, w malusich ilosciach (a nie sprzet studyjny robiony masowo). Do tego system odsluchow konstruowany specjalnie pod studio a nie standardy (wazna jest zabudowa studia, aby nie bylo fal stojacych i niepotrzebnych odbic ktore wplywaja na odsluch). To wszystko wplywa na jakosc. No i oczywiscie najlepsi realizatorzy ;-)Gigantyczną różnicę nawet w osłucha słychać między tymi samymi albumami wydawanymi w Stanach a w Europie, z takich na szybko które pamietam Sinead O'Connor, Lenny Kravitz, Led zepplin .....
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Wątek ten jest efektem wycięcia megaofftopa z wątku o plazmach.
Przy okazji trafił tam gdzie jego miejsce.
Ostatnio edytowane przez Kolekcjoner ; 26-04-2012 o 04:37
"Co do wspomnianego mojego obowiązku to chcę jeszcze dodać, że mój stosunek do tegoż obowiązku jest moją osobistą i całkowicie prywatną sprawą, co zwalnia mnie od wszelkich dalszych komentarzy, przypisów, suplementów i gloss."
Kapitan Wagner