Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Wątek: Gwaryncyjne naprawy na Żytniej

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar oskarkowy
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Wiek
    49
    Posty
    2 513

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hen0i Zobacz posta
    Uwazam, jednak ze przyjmujac sprzet powinni informowac o dłuższych terminach; w e-mailu napisali mi, ze wszelkie naprawy to maks 5 dni, w rzeczywistosci minely juz dwa tygodnie jak wysłalam do nich moj aparat... Jezeli ktos pracuje aparatem to naprawde robi sie z tego problem :/
    h.
    NIe mam dowodów na to, co piszę, ale jak ostatnio oddawałem lampę do naprawy, to PzW uprzedziła, że będzie trwało to 5 dni roboczych.. Oddawałem we wtorek, w perspektywie miałem zakup lampy na sobotę. Powiedziałem delikatnie, że ten sprzęt jest firmowy, będą straty i czy jest możliwość szybszej naprawy. No i lampę naprawili na piątek :grin:
    Może tak im się udało, a może sprzęt "pracujący" traktują inaczej?
    Jarek

  2. #2
    Początki nałogu Awatar kane
    Dołączył
    Feb 2004
    Miasto
    Tychy/Poland
    Wiek
    45
    Posty
    293

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez hen0i Zobacz posta
    Aktualnie nie potrafie sie niczego dowiedziec na temat mojego aparatu - wczoraj mialam termin odebrania aparatu - zadzwonilam wczoraj popoludniu - Pani (o srednio milym glosie) powiedziala mi, ze aparat bedzie zaraz robiony i od razu odesłany. Dzisiaj (kiedy juz myslalam, ze aparat jest w drodze do mnie) dostalam informacje, ze aparat byc moze bedzie w przyszłym tygodniu bo... oni maja remont. Na moje zdziwienie ta sama Pani (ponownie srednio miłym glosem) powiedziala mi, ze jak mi nie pasuje, to moge sobie zadzwonić do Canon Polska...
    Cytat Zamieszczone przez Vitez Zobacz posta
    Czynny, odwiedzic mozesz, sprzet do badania zostawic. Ale jak widac niektore naprawy, w trosce o klienta, wola przedluzyc... no ale to i tak ich wina, ze nie chca usyfic sprzetu zamiast wyczyscic .

    w swietle informacji podanych w rozmowie tel. to jest jawne oszustwo,
    mysle ze warto poinformowac o tym Canon Polska

    Pozdr.

  3. #3
    zło konieczne Awatar Vitez
    Dołączył
    Jan 2004
    Miasto
    Warszawa
    Posty
    19 804

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kane Zobacz posta
    w swietle informacji podanych w rozmowie tel. to jest jawne oszustwo,
    mysle ze warto poinformowac o tym Canon Polska
    Byloby oszustwo gdyby usluga dotyczyla napraw gwarancyjnych na ktore jest okreslony ustawowo termin.
    Jednak ta usluga nie jest gwarancyjna i termin jest "jaki serwis poda i moze ulec zmianie" , dodatkowo nie musi byc nigdzie okreslony pisemnie.
    Wiec gdzie tu oszustwo? To ze wczesniejsze ustalenia sie zmienily? Trudno sie mowi - umowy zadnej nie bylo podpisanej a telefonicznie to tylko szacowac mozna a nie sie umawiac.

    Mamy taka madra zasade w pracy "Do what you document and document what you do" . Bez tego... gadaj zdrow .

  4. #4
    hen0i
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kane Zobacz posta
    (...)
    mysle ze warto poinformowac o tym Canon Polska
    Jasne, ze poinformowałam

    Pozdrawiam,
    h.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •