Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: EOS 300D - fotografia sportowa

Mieszany widok

Domyślnie EOS 300D - fotografia sportowa

Od niedawna mam Canona EOS-300D i obiektyw EF 75-300mm f/4-5.6 IS. Zajmuję się robieniem zdjęć sportowych, a konkretniej żużla. Gdy zawody są w dzień to nie mam najmniejszego problemu. Zdjęcia są super. Mam jednak pewien problem gdy zawody odbywają się wieczorem przy sztucznym oświetleniu. Poniższe fotki to przykład mojego problemu:

Chodzi o to, że zawodnik na pierwszym planie jest dobrze uchwycony, natomiast ten, który jedzie za nim jest rozmyty lub nieostry.

Jestem początkującym fotografem i być może jest to kwestia ustawień. Jeżeli tak to proszę o jakieś podpowiedzi. Zaznaczę jeszcze, że do w/w sprzętu używam lampę Canon SpeedLite 380EX.

Jeżeli jest to kwestia za słabego sprzętu to też proszę o podpowiedź co musiałbym zmienić.

Będę wdzięczny za pomoc w problemie.

Rozważam zakup 350D - może to pomoże
    Ostatnio edytowane przez arci1981 ; 08-10-2006 o 12:45

Początki nałogu Awatar swiderski
    Miasto
    Gorzów/ Szczecin

Domyślnie

Nie wiem czy w tym rzecz, ale CHYBA 300D nie ma Af servo, co może powodować rozjechanie się ostrości poruszających się obiektów.
    Napisałem CHYBA, bo nigdy nie miałem tej puszki w rękach.
    350D z gripem + kit + 28-105 USM + 380EX

Początki nałogu Awatar crater

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez swiderski Zobacz posta
    Nie wiem czy w tym rzecz, ale CHYBA 300D nie ma Af servo, co może powodować rozjechanie się ostrości poruszających się obiektów.
    Napisałem CHYBA, bo nigdy nie miałem tej puszki w rękach.
    Ma servo.Dziala.W Wasi tylko trzeba dodatkowo kombinowac niewygadnym ustawieniem dloni na lewym przycisku

Początki nałogu Awatar swiderski
    Miasto
    Gorzów/ Szczecin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez crater Zobacz posta
    Ma servo.Dziala.W Wasi tylko trzeba dodatkowo kombinowac niewygadnym ustawieniem dloni na lewym przycisku