Cytat Zamieszczone przez Adamm Zobacz posta
Dziekuje za odpowiedz.
Mam jeszcze pytanie odnosnie problemow z lacznoscia, o ile dobrze rozumiem to przednia czesc korpusu lampy musi byc skierowana w strone transmitera (wtedy kierunek blysku ustawiam krecac glowica lampy)? Jak taki zestaw sprawdza sie na zewnatrz (wewnatrz to przypuszczam ze podobnie jak studyjne lampy)? Lampe moge przykrecic do zwyklego statywu ale jak montujecie do tego parasolke? Czy stosujecie inny statyw wraz z uchwytem do parasolki? Czy uzywaliscie tego zestawu tak na odleglosc ok 10m (wiecej nie sadze zebym potrzebowal).

Wiec..tak....
Uzywam takiej glowicy hamy.. do parasolki a to na statyw oswietleniowy .. i dziala..
Uzywanie na zewnatrz... im mniej slonca tym lepiej.... oczywiscie musza byc zwrocone czerwonymi lampkami do siebie jesli chcesz miec zasieg....
Robilem sesje w nocy ze zdjeciami osob na tle oswietlonego zamku w Bedzinie ... bywalcy wiedza jak jest oswietlony i jakies 18 meskich kroków miedzy lampami bylo OK, aby odpalały... z tym ze nie byly niczym zasloniete...

Jedna uwaga mi sie nasuwa..... ze lamapa do lampy ma wiekszy zasieg niz transmiter do lampy..... wyglada mi na to jakgdyby transmiter miał wezszy kat rozsylu...... wiazki podczerwieni.... zatem maly tips&hints.... to podpiac transmitter do OFF-hot shoe cord 2 i skierowac go dokladnie na najblizsza lampe.... i wtedy jest super.... poza tym zawsze jest plawisz PILOT na ST-E2 jesli go nacisniesz to lampy po kolei blyskaj aby pokazac czy sa w zasiegu....
Wazne blyskaja jedna po drugiej w kolejnosci oddalenia od Aparatu albo kolejnossci grupy A:B:C ....

P.S> dwa flesze + transmitter zajmuja podobna ilosc miejsca w torbie jak 24-70 .... wiec wszystko jasne.....