-
Bywalec
liquidsound.. "cudny odglos silnika benzynowego, a nie traktorzego pyrkania diesli" ..hehe, chyba mówisz o niemieckich dieslach sprzed -nastu lat. Teraz ten problem nie występuje.. przynajmniej w moim aucie i w tych, ktorymi jeżdziłem.
A poza tym, liquidsound.... cale szczęście, że w sprzedaży sa benzyniaki i diesle i mamy wybór, co nie?
Ja tam lubię gdy auto malo pali, ktore ma swoją moc(patrz nizej), nie ma z nim problemów technicznych, jest bezpieczniejsze w momecie wypadku i do tego jeszcze ma spory bagażnik, a nie miejsce do przewożenia butli z gazem
Kazdy z nich ma swoje zalety i wady, wiem... ale chyba jednak diesel per saldo ma więcej zalet.
Jako że moim poprzednim autem był Fiat Bravo 2.0 HGT 148KM, a teraz Alfa 156 1.9 JTD schipowany elektronicznie z 110KM na 150KM..(koszt 800zł) mam porownanie, więc wiem co mówię i tego się będę trzymał
HAWK!
P.S. Po zalozeniu chipa na 150KM zużycie wzrosło o... 0.7 litra! przy normalnej jeżdzie oczywiście. To jest jeszcze jeden argument za dieslem, z ktorego BARDZO ŁATWO jest wydusić więcej koni i większy moment obrotowy... bez narażania się na potworne żużycie paliwa i powstawanie wirow w baku.
Hm.. ktory benzyniak tak potrafi...? 
Btw, wiesz, ze wg prognoz rozwoju rynku moto, benzyniaki są skazane na wymarcie w krótkim czasie...? Powstały juz nawet pierwsze auta rajdowe i wyścigowe z silnikami diesla.. Warto poczytać o tym. Pozdrawiam =)
Ostatnio edytowane przez jazzY ; 09-10-2006 o 00:21
moje digarty
EOS 30D, Canon EF-s 10-22mm f/3,5-4,5 USM, Canon EF 50mm/1.4 USM, Canon EF 85mm/1.8 USM, Pretec 2GB Cheetah 80x, Hoya UV SuperHMC, Lowepro Slingshot 200 AW.....&.....Sony_DSC-F717, MemoryStickPRO ULTRA II 512mb, Hoya Polar HMC, Hakuba Skylight 1B MC, torba Jeep-bagM, statyw Velbon Ultra Lux iF.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum