Ej no kolego ale to nie jest argument:wink: no benzyne trzeba krecic na wyzsze obroty bo wtedy ma kopa. Cale zycie jezdzisz dieslem?? Moja dziewczyna ma 1,9TDI i tez przesiadajac sie na jakokolwiek benzyne mowila ze mol. To jej mowie, pociagnij do 6tys to zobaczyszi bylo wow
![]()
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II
Wlasnie o tym mowie ze nie mialem nigdy wlasnego diesela - ale jezdzilem roznymi i wiem ze wolalbym chyba wlasnie ropniaka niz krecenie auta to granic wytrzymalosci - halas itd.No chyba ze sie ma Vke to wtedy jest insza inszosc:-P idzie z dolu ladnie ale dochodza koszty - i badz tu czlowieku zadowolony.
5D + L
Tak sobie mysle ze ze swoim upodobaniem do krecenia benzyn na czerwone zaklekotal bym diesla za pare tygodni
Dla mnie osobiscie z praktyki najlepszym kompromisem sa gaziaki. Nie liczac wady trzymania butli maja frajde benzyny i ekonomicznosc na kilometr diesli. A bagaznik nie jest taki bardzo potrzebny, wiec butla bardzo nie przeszkadza![]()
...
A na moim Dalekim Wschodzie litr bezolowiowej kosztuje 1545won czyli 5,02pln, a diesel 1425won czyli 4,63pln. A moj Hyundai potrzebuje 10 litrow na setke i nie jest to odosobniony przypadek - koreanskie auta (a przynajmniej te produkowane na tutejszy rynek) maja straszne silniki i ogromne apetyty na paliwo. Niech zyja sluzbowe auta!
Pozdrawiam
Dominik
EOS 3, EOS 40D, EOS 7D, 17-40 f/4L, 28-135 f/3.5-5.6 IS USM, 75-300 f/4-5.6, 50 f/1.4,
100 f/2.8 Macro USM, 580ex, kilka hoya hmc pro1, Lowepro SR 100 AW, CT AW Fotki tutaj
No jak kolega lubi tryb pracy 16 zaworowej benzyny i twierdzi iż jest on lepszy niż charakter pracy diesli to nie ma o czym mówić. Mnie to kręcenie do wysokich aby szło po prostu nie leży.
A tak przy okazji jeździłeś tylko tym dieselkiem dziewczyny (jak długo?) czy masz w tym temacie większe doświadczenie?
40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam
Jezdzilem tym dieslem, zwyklym ropniakiem. Tym doladowanym jezdzilem duzo przez ostatnie 3 lata. Nie powiem, frajda jest, ale tansze jest moje autko;-)Nie kumam za bardzo co tu moze nie lezec?? Mi nie robi roznicy czy ciagne do 3 tysiecy diesla czy do 6 benzyne.Mnie to kręcenie do wysokich aby szło po prostu nie leży.
1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II