Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 108

Wątek: Tanie Paliwo !

Mieszany widok

  1. #1
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Pominmy moze tu samochody po 50k$ z racji innej grupy odbiorcow, ktorzy nad dieslami to sie nawet nie zastanawiaja
    ...

  2. #2
    Uzależniony Awatar Zigi
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    niedaleko Częstochowy
    Wiek
    48
    Posty
    532

    Domyślnie

    Kolego liquidsound widzicie tylko czarne (szybko) i białe (ekonomicznie) - to Ci chciałem w dyskusji uzmysłowić. A tymczasem ani te benzyny nie takie szybkie ani te diesle nie takie wolne jak Waść przedstawiasz. Możemy dalej tak sobie abstrakcyjnie gadać o turbo benzynach i 100 kucach z litra. Ale tak jak wcześniej pisałem dla mnie liczy się praktyka. Ja chcę względnie: "szybko" i tanio a do tego elastycznie - (jak w erze ).
    Edit:
    Ktos kiedyś dobrze napisał: jak wsiądziesz w diesla to albo go pokochasz albo znienawidzisz.
    Ostatnio edytowane przez Zigi ; 11-10-2006 o 23:16
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

  3. #3
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Hehe, no ja tylko walcze z mania diesla;-) bo wiecie co?? To juz zaczynalo powoli przybierac forme dyskusji: nikon czy canon
    Ja chcę względnie: "szybko" i tanio a do tego elastycznie
    No to 2.0 16v na gazie sekwencyjnym;-)
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  4. #4
    Pełne uzależnienie Awatar borkomar
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Płock
    Wiek
    45
    Posty
    1 083

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Hehe, no ja tylko walcze z mania diesla;-) bo wiecie co?? To juz zaczynalo powoli przybierac forme dyskusji: nikon czy canon
    No to 2.0 16v na gazie sekwencyjnym;-)
    Spokojnie takie 2.0 16V ze 130 konnym i w gore bedzie trzeba dobrze krecic OKi dobra - sam teraz bede kobinowal co kupic - czy diesla czy cos w PB i moze wlasnie LPG:-)
    5D + L

  5. #5
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Ej no kolego ale to nie jest argument:wink: no benzyne trzeba krecic na wyzsze obroty bo wtedy ma kopa. Cale zycie jezdzisz dieslem?? Moja dziewczyna ma 1,9TDI i tez przesiadajac sie na jakokolwiek benzyne mowila ze mol. To jej mowie, pociagnij do 6tys to zobaczysz i bylo wow
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  6. #6
    Pełne uzależnienie Awatar borkomar
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Płock
    Wiek
    45
    Posty
    1 083

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    Ej no kolego ale to nie jest argument:wink: no benzyne trzeba krecic na wyzsze obroty bo wtedy ma kopa. Cale zycie jezdzisz dieslem?? Moja dziewczyna ma 1,9TDI i tez przesiadajac sie na jakokolwiek benzyne mowila ze mol. To jej mowie, pociagnij do 6tys to zobaczysz i bylo wow
    Wlasnie o tym mowie ze nie mialem nigdy wlasnego diesela - ale jezdzilem roznymi i wiem ze wolalbym chyba wlasnie ropniaka niz krecenie auta to granic wytrzymalosci - halas itd.No chyba ze sie ma Vke to wtedy jest insza inszosc:-P idzie z dolu ladnie ale dochodza koszty - i badz tu czlowieku zadowolony.
    5D + L

  7. #7
    Uzależniony Awatar Zigi
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    niedaleko Częstochowy
    Wiek
    48
    Posty
    532

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez liquidsound Zobacz posta
    No to 2.0 16v na gazie sekwencyjnym;-)
    No jak kolega lubi tryb pracy 16 zaworowej benzyny i twierdzi iż jest on lepszy niż charakter pracy diesli to nie ma o czym mówić. Mnie to kręcenie do wysokich aby szło po prostu nie leży.

    A tak przy okazji jeździłeś tylko tym dieselkiem dziewczyny (jak długo?) czy masz w tym temacie większe doświadczenie?
    40D, c10-22, c15-85, c50/1.4, 70-200L4, 400L5.6, RUP43, Sherpa 600R +inne graty...
    Moje wiekowe zdjątka na CB & na obiektywnych - zapraszam

  8. #8
    Pełne uzależnienie Awatar liquidsound
    Dołączył
    Apr 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    41
    Posty
    1 956

    Domyślnie

    Jezdzilem tym dieslem, zwyklym ropniakiem. Tym doladowanym jezdzilem duzo przez ostatnie 3 lata. Nie powiem, frajda jest, ale tansze jest moje autko;-)
    Mnie to kręcenie do wysokich aby szło po prostu nie leży.
    Nie kumam za bardzo co tu moze nie lezec?? Mi nie robi roznicy czy ciagne do 3 tysiecy diesla czy do 6 benzyne.
    1Dx, 5D III, 33, 650, 20 2.8 , 24L, S35 1.4, 50L, 85L II, C70-210 3.5-4.5, 600EX-RT, 580EX,
    Było: 1Ds mk II, 1D mk III, 6D, 5D, 40D,600D, 350D, Z16 2.8, 24L II, 35L, 85 1.8, 50 1.4, 24-70L II, 24-70L, T28-75, 28 1.8, 35 2.0, T S-M-C 50 1.4., 430EX II

  9. #9
    Pełne uzależnienie Awatar KuchateK
    Dołączył
    Feb 2005
    Miasto
    USA
    Posty
    4 895

    Domyślnie

    Tak sobie mysle ze ze swoim upodobaniem do krecenia benzyn na czerwone zaklekotal bym diesla za pare tygodni

    Dla mnie osobiscie z praktyki najlepszym kompromisem sa gaziaki. Nie liczac wady trzymania butli maja frajde benzyny i ekonomicznosc na kilometr diesli. A bagaznik nie jest taki bardzo potrzebny, wiec butla bardzo nie przeszkadza
    ...

  10. #10
    Bywalec Awatar dominix
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Okpo Geoje South Korea
    Wiek
    47
    Posty
    103

    Domyślnie

    A na moim Dalekim Wschodzie litr bezolowiowej kosztuje 1545won czyli 5,02pln, a diesel 1425won czyli 4,63pln. A moj Hyundai potrzebuje 10 litrow na setke i nie jest to odosobniony przypadek - koreanskie auta (a przynajmniej te produkowane na tutejszy rynek) maja straszne silniki i ogromne apetyty na paliwo. Niech zyja sluzbowe auta!

    Pozdrawiam
    Dominik
    EOS 3, EOS 40D, EOS 7D, 17-40 f/4L, 28-135 f/3.5-5.6 IS USM, 75-300 f/4-5.6, 50 f/1.4,
    100 f/2.8 Macro USM, 580ex, kilka hoya hmc pro1, Lowepro SR 100 AW, CT AW Fotki tutaj

Strona 10 z 11 PierwszyPierwszy ... 891011 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •