Cytat Zamieszczone przez arturs Zobacz posta
a swoją drogą to jak blisko od myszki do pistoletu pneumatycznego
Możesz się chwalić, że kontuzję odniosłeś jak prawdziwy wyczynowiec

------------------------

A "uproszczenie konsolowych tytułów" do poziomu nastolatka.. No dobra, skrót myślowy Generalnie chodzi mi tylko o jedno. Od czasu kiedy główną platformą stały się dla deweloperów konsole, duża część tytułów jest projektowana w kontekście używalności pada i tv. Są celowo upraszczane jeśli chodzi o mechanikę i zasady. Możesz się z tym nie zgodzić, ale jednak są też znacznie mniej ambitne niż tytuły wychodzące niegdyś na PC. Nie twierdzę, że na konsole nie ma dobrych gier. Wręcz przeciwnie - znam parę genialnych przypadków. Rzecz w tym, że ilość nowatorskich i wymagających tytułów z roku na rok maleje proporcjonalnie do wzrostu ilości sprzedawanych konsol. Niestety najsensowniejsze premiery są już wyłącznie odcinaniem kuponów. Kolejny prequel/sequel/X_quel na nowym silniku. Może nie zauważyłeś, ale wydawcy którzy tworzyli wyłącznie pod PC już dawno znikli z rynku. Albo upadli, albo zostali wchłonięci przez potentatów. Efekt? Żeby funkcjonować, trzeba tworzyć dla największej części giercowego "ciastka". I to tworzyć w ciągu kilkunastu miesięcy (a nie kilku lat jak onegdaj), żeby załapać się na konkretną architekturę konsoli. Więc powstają kolejne potworki, "spajdermeny" na gałkę i kółko z krzyżykiem Niestety dominujące nieliczne i chlubne wyjątki..