Pamiętaj kolego, że są bardzo dobre sklepy, które potrafią klientowi pomóc a nie zawsze wystawiają fakturę, ponieważ towar może być zagraniczny...hyhyhy lub towar np. przypłynął w kontenerze w ilości przykładowo 1000 szt. a zafakturowane jest 800 szt. (to taki mały przekręt przed fiskusem) i wtedy masz dobrą cenę, bo jak z fakturą to nie zawsze możesz liczyć na dobry uczciwy rabat. A co do gwarancji, to jak sklep chce utrzymać markę to i takiego bezfakturowego klienta załatwi uczciwie.
Robiłem w Polsce w kompach to wiem jak to jest.
Vitez dobre rady Ci daje, ale są cfaniaki a zwłaszcza w Ameryce, używają towar i oddają go przykładowo po ślubie czyli po 3 dniach a mają 2 tygodnie na zwrot bez podawania przyczyny. Sam się tak nadziałem i sprzęt był tak wypolerowany, że w sklepie nic nie było widać dopiero w domku "wyszło szydło z worka". W Polsce, też wystarczy, że masz znajomego sprzedawcę i (samochód z salonu na sobotkę i niedzielkę pożyczy) a w poniedziałek jak nówka w salonie będzie błyszczał. Pozdrawiam.