Strona 30 z 31 PierwszyPierwszy ... 2028293031 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 353

Wątek: Kiedy wyjdzie następca 30D??

Mieszany widok

  1. #1
    Uzależniony Awatar Przemek Białek
    Dołączył
    Jun 2004
    Miasto
    Świnoujście
    Wiek
    47
    Posty
    832

    Domyślnie

    skoro nikonowcom oddano do dyzpozycji obiektyw spelniajacy mazenia fotoamatora na kazda okazje, mowie o 18-200 VR II za 2600 to dlaczego kita nie moga zrobic za ok 1000zl z IS? wymogi rynku, a przedewszystkim posuniecia konkurencji stawiaja przed producentami coraz to wyzsze poprzeczki

    wedle moich przewidywan za 2 lata bedzie aparat z moca 5d w cenie 30d
    tak bylo z 10d ponad 3 lata temu kiedy kosztowal ponad 11 kawalkow.
    dobry sprzęt jeszcze lepszy fotograf tylko tyle potrzeba
    "galeria zdjęć artystycznych" www.bandit.digart.pl

  2. #2
    Uzależniony Awatar mkwiek
    Dołączył
    May 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    44
    Posty
    862

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Przemek Białek Zobacz posta
    tak bylo z 10d ponad 3 lata temu kiedy kosztowal ponad 11 kawalkow.
    lub podobnie z d70, kosztował kiedyś z 9 tys

    wielu ludzi kupujących aparaty nie ma pojęcia co kupują. dla nich wyznacznikiem jest ulotka z marketu i zawarty tak tekst lub porada "specjalisty" w Media-Markt a oni jednogłośnie mówią, że taki aparat ma stabilizacje a np canon nie ma. ISO i te sprawy przez sklepowych znawców są pomijane. i tak klienci nie wiedzą o czym mówi (o ile wogóle wie sprzedawca )
    dlatego sądze, że stabilizowany KIT to dobre rozwiązanie służące łapaniu właśnie takich klientów. do tego na pewno dojdą sklepowe ulotki canona dlaczego lepiej mieć IS w obiektywie a nie w body
    i tak ostatnio 17-85 IS był dostępny w dobrej cenie (po zwrocie cashbacku). inna sprawa, że to fatalny obiektyw.
    I am FX

  3. #3
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Poznań
    Posty
    3 608

    Domyślnie

    Oczywiście, że wprowadzenie 18-55 IS byłoby (będzie?) b. dobrym posunięciem marketingowym. Przy tej skali produkcji uproszczony IS będzie kosztować grosze, więc to nie problem. Problemem jest to, że w ten sposób para idzie w gwizdek i bedziemy mieć na rynku kolejne gó...niane szkiełko, które trzeba będzie omijać z daleka.

  4. #4
    kro
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Stabilizacja w kicie ma sens marketingowy - zamyka się usta tym co mówią, że redukcja wstrząsów w body działa nawet z kitem. No to u canona też będzie działać - także z kitem. Myślę że cena nie będzie jakaś bardzo duża. Nie jest wykluczone, że na tyle to uprościli w produkcji, że są w stanie zapodać w bardzo dobrej cenie.
    Jeśli to oczywiście prawda to uważałbym takie coś za bardzo sensowne posunięcie canona - oczywiście wielu będzie utyskiwać ale canon nie robi tego co ma sie podobać malkontentom tylko to co ma się sprzedawać masowo.
    Ale czy nie prościej byłoby zrobić stabilizacji matrycy? W końcu wszyscy to już mają oprócz Canona i Nikona... a stabilizacja przydałaby się nie tylko w kicie ale też przy stałkach. Na prawdę nie chcielibyście móc zaoszczędzić 1500zł i kupić np 70-210 F/4L bez stabilizacji?
    Oczywiste jest, że raczej Canon by na tym stracił finansowo, ale czy jego użytkownicy zamiast domagać się tego co dla nich dobre, muszą domagać się tego co dobre dla Canona?

  5. #5
    Zasłużeni Awatar czornyj
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kraków
    Wiek
    49
    Posty
    2 626

    Domyślnie

    Równie dobrze właściciele Sonolt, Olków i Pentaków mogli by się pienić - "dlaczego dają nam jakąś syfiaszczą stabilizację matrycy, zamiast wprowadzić porządną, profesjonalną stabilizację w szkłach, o większej skuteczności!" Każdemu nie dogodzisz, wolisz inaczej - zmień system, nie boli.

  6. #6
    Uzależniony
    Dołączył
    Jun 2005
    Miasto
    Rzeszów
    Wiek
    34
    Posty
    574

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kro Zobacz posta
    Ale czy nie prościej byłoby zrobić stabilizacji matrycy? W końcu wszyscy to już mają oprócz Canona i Nikona...
    A dziwnym trafem te dwie marki mają większość rynku cuda !!
    350D

  7. #7
    Zablokowany Awatar Driver
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    25
    Posty
    786

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kro Zobacz posta
    Ale czy nie prościej byłoby zrobić stabilizacji matrycy?

    nie lepiej kolego. a przekonałbyś się o tym mając taki aparat

    na ostatnim koncercie ( ok + 25 st - plener godz 19.00) laska fotograf zespołu już po 10 min co chwile wyciągała karet i na nią dmuchała.

    Po koncercie padło pytanie - jak zdjęcia

    odp - mało zrobiłam bo aparat sie przegrzewał i się wyłączał

  8. #8
    kro
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Driver Zobacz posta
    nie lepiej kolego. a przekonałbyś się o tym mając taki aparat

    na ostatnim koncercie ( ok + 25 st - plener godz 19.00) laska fotograf zespołu już po 10 min co chwile wyciągała karet i na nią dmuchała.

    Po koncercie padło pytanie - jak zdjęcia

    odp - mało zrobiłam bo aparat sie przegrzewał i się wyłączał
    I Ty na prawdę myślisz, że to od stabilizacji?

  9. #9
    Zablokowany Awatar Driver
    Dołączył
    Aug 2005
    Wiek
    25
    Posty
    786

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kro Zobacz posta
    I Ty na prawdę myślisz, że to od stabilizacji?
    a ty naprawde myślisz że od czegoś innego ?

  10. #10
    Coś już napisał
    Dołączył
    Dec 2006
    Posty
    72

    Domyślnie

    Czytam, czytam i głupoty!

    Stabilizacji obiektywu z tą w korpusie się nie połączy. Stabilizacja w obiektywie jest dużo lepsza. Niektóre obiektywy serii L canona nie mają jej bo musiałyby być dużo większe, stabilizacja zajmuje dużo miejsca. Żadna stabilizacja nie zastąpi jasnego obiektywu i statywu, a przynajmniej monopodu. Jeżeli chcesz robić zdjęcia na koncertach to bierzesz Canona, bo: ma najmniejsze szumy od matrycy i możesz podbić ISO i mieć efekty jak z niższym ISO u innych producentów... i już po stabilizacji, wychodzi na to samo. Najlepsza stabilizacja nie zamrozi ruchu, potrzebne jest wysokie ISO i krótki czas naświetlania, chyba, że to jakiś nudny koncert... Nic nie przebije EF 70-200/2.8 IS USM, ani EF 300/2.8 IS, o 200/1.8 nie wspominając, ale ten jest strasznie drogi i dlatego już nie produkowany.

    Ergonomia EOS'a 30D jest bardzo dobra i nie ma się czego przyczepić. Idealna waga, nie za ciężki, nie za lekki i dobrze leży w ręce. Rzeczywiście kółka w trybie manualnym powinny być odwrócone bo jest to strasznie upierdliwe. Stabilizacja w korpusie - byłoby miło, ale bez niej i tak jest lepiej niż u innych. Stabilizacja w obiektywach - bezkonkurencyjna.

    +Stabilizację w obiektywach można wykorzystywać na analogowych EOS'ach, a niektórzy wymagają fotografowania na filmie.

    Można narzekać tylko na: wizjer, zamianę funkcji kółek do nastaw (w macro szczególnie męczące!). Jeżeli ktoś chce więcej to niech płaci więcej - inaczej się nie da. Gdyby aparat za 4000 zł miał to samo co aparat za 16000zł to jak by to wyglądało? Musi być jakaś różnica. Canon robi aparaty, żeby zarobić. Ci którzy płacą więcej muszą mieć powód. Brak AF na live preview w EOS 1D Mark III z drugiej strony jest żałosny... a jeszcze z innej - zamiast live preview w EOSie 40D wolałbym większy i jaśniejszy wizjer (kto wie... może będzie)

    Najwięcej narzekają ci, którzy nigdy nie używali sprzętu/nie zrobili nim chociaż kilku dobrych zdjęć - obwiniacie nie to co trzeba.
    Ostatnio edytowane przez Canon EOS System ; 06-08-2007 o 23:13 Powód: dopisałem IS przy 300mm bo zapomniałem ;)

Strona 30 z 31 PierwszyPierwszy ... 2028293031 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •