No jestem PO! taką mam nadzieję!?.
Mam nowy egzemplarz (bez fatalnej cyfry[0;1] na trzecim miejscu numeru).
I tutaj podziękowania miłym Panom ze sklepu Fotomedia! Otóż reklamację załatwiałem przez sklep w, którym obiektyw kupiłem. Obiektyw wysłałem w sierpniu. Sklep oddał do serwisu na Żytnią a tam do środy tego tygodnia nie otrzymali jeszcze potrzebnych do usunięcia tej wady elementów. Ponieważ wyjeżdzam na urlop Panowie z Fotomedia postanowili, że jeżeli do srody servis nie naprawi to pakują nowy egzemplarz i wysyłają do mnie.
Wczoraj wieczorkiem dotarł.
Mam nadzieje, że bedę zadowolony. Ale to już się okaże po urlopie.
Serdecznie dziekuję Fotomedia za profesjonalne podejscie do sprawy.
A Canon i servis canon-a no cóż!? życzę wszystkiego dobrego.