-
Uzależniony
ramka w PS - pomożecie ?
Oto strona Pascala
http://pascalrenoux.free.fr/Portraits4.html
Tak sobie ogladam te fotki i widze, ze on te ramki to se cwaniura robi na 99% w PsS
Czy ktos da mi szybki przepis na takie fajne rameczki?
Widze stroke, cien, troche winiety..?
Niby probowalem, ale moja znajomosc PS nie wystarcza.... 
Najchetniej bym sobie zrobil taka warste i zdjecia pod to podkladal...
Jakie pomysly na przykładzie?
-
-
gajowy
a jakbys sobie tak rolke najtanszego slajdu przeswietlil (na bialej scianie) i potem poskanowal z ramkami?
najprostsze rozwiazania sa czasem najlepsze
-
fotograf
-
Pełne uzależnienie
Moim zdaniem ( nie mam PSa pod ręką ) : nowa warstwa , wypelnij czarny 100% , zaznaczenie prostokątne ( miejsca gdzie nie ma być ramki , w tym przypadku kwadrat ), wtapianie koło 25 , delete .
-
Pełne uzależnienie
sprawa nie jest prosta, ale da się zrobić - musisz zapisać akcję.
jak dla mnie to powinno się to zrobić poprzez funkcje stroke na zdublowanej wartwie, a następnie maskę gradientu. Nie wiem jeszcze tylko jak wprowadzić te zniekształcenia, ale to chyba da się ustawić w paramertach warstwy. Pogrzebię.
-
nowa warstwa > wklejasz zdjęcie > add a layer style (na dole palety warstw) > inner glow (regulujesz parametry)
jesli chcesz miec to pod ręką:
paleta style > New Style
jeśli chcesz mieć to na osobnej warstwie:
paleta warstw > zaznaczenie warstwy > na ikonie styli przy nazwie warstwy prawą myszą > create layer > tworzy się grupa, dolna warstwa grupy to "nośnik" czyli zdjęcie - wystarczy teraz podmieniac zawartość tej warstwy, ew. kopiować warstwe górną nad nowo wklejone zdjęcie i grupować.
pozdrawiam.
-
Pełne uzależnienie
wydaje mi się że nie tędy droga - koleś ma ewidentnie zrobioną deformację "beczkową", czyli operuje zaznaczeniem IMHO
EDIT: chociaż, może to tylko złudzenie i nie ma dystorsji..
-
taką beczkę mozna zasymulować też automatycznie na warstwie powstałej po rozdzieleniu warstw:
filter > distort > spherize
ogólnie efekt jest zbliiżony do tego na zdjeciach, a na pewno szybszy niż żmudne machanie blurem i dopasowywanie rozmyć.
Ostatnio edytowane przez mkd ; 05-09-2006 o 18:38
-
Uzależniony
mkd - to nie takie chop siup. Tędy tez szedlem i wychodzi kupa. Krawedzie ramki sa ostre, a wnetrze zdeformowane i rozmyte.
Kubaman - jak cos naskrobiesz to daj znac, bo chyba masz najlespze rozwiązanie. Ja nadal kombinuje ale na razie marniocha
-
Pełne uzależnienie
Pierwszy pomysl jaki przychodzi mi do glowy wyglada tak
- nowa warstwa
- crtl+a -> stroke (powiedzmy 40px)
- klikamy na warstwie z controlem
- DEL
- ctrl+shift + I
- klikamy na obrazku prawym -> Feather -> wpisujemy na ile px ma nam wtapiac (powiedzmy 25px)
- majac ustawiony czarny kolor jako tlo klikamu ctrl+backspace
- pozniej bawimy sie opacity i ewentualnie mieszaniem.
- na koniec mozna dodac zblurowana ramke na kilka pixeli
Mysle, ze pokombinowanie z parametrami przyniesie lepsze lub gorsze ofekty
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum