Strona 21 z 25 PierwszyPierwszy ... 111920212223 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 210 z 258

Wątek: Obiektyw do wesel / ślubów

Mieszany widok

  1. #1
    Coś już napisał
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    59

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek_902 Zobacz posta
    Zajrzałem więc odpowiem pierwszy.
    Co do kościoła to szkło się nada ale głównie gdy wspołgra z lampą,pytanie jeszcze jaki mamy ten kościoł bo wiadomo że różnie to bywa z iloscią światła w środku...ale lepiej i tak lekko doświetlić lampą bo czasem iso rzedu 3200 przy f4 i kiepskich warunkach nie pozwoli nam zrobić nieporuszonego zdjęcia,a w 50d iso3200 już nie wygląda rewelacyjnie
    Miałem możliwość robić 17-40, jak i 24-105 w kościele z C50+ lampa 580. Wydawało mi śię, że było jasno, ale bez iso 3200, czasu 1/50 i dopalania lampy byłoby ciężko. Dało się, ale przy szkle 2.8 byłby większy komfort, więcej możliwości kombinacji.

  2. #2
    Uzależniony Awatar arrow
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    637

    Domyślnie

    na wysokim ISO niedoświetlenie równa się porażka
    Canon FF

  3. #3
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    na wysokim ISO niedoświetlenie równa się porażka
    No niestety dokładnie tak,gdybyś to szkło zapiął pod 5dmkII to jeszcze dało by rade bo czułości rzedu 4000-6400 i tak wygladaja dobrze

  4. #4

    Domyślnie

    czyli dylemat rozwiazany
    wygrywa 16-35 teraz tylko jeszcze trzeba by bylo podpiac je do puszki pomacac i kupic albo dalej sie zastanawiac

  5. #5
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Miałem możliwość robić 17-40, jak i 24-105 w kościele z C50+ lampa 580. Wydawało mi śię, że było jasno, ale bez iso 3200, czasu 1/50 i dopalania lampy byłoby ciężko. Dało się, ale przy szkle 2.8 byłby większy komfort, więcej możliwości kombinacji.
    Morał z tego taki że warto było by mieć jakiegoś zooma z 2.8 a reszte uzupelnić stałkami i mieć pelen komfort pracy...ale chyba nie trzeba mówić o kosztach takiego zestawu

  6. #6
    Coś już napisał
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    59

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek_902 Zobacz posta
    Morał z tego taki że warto było by mieć jakiegoś zooma z 2.8 a reszte uzupelnić stałkami i mieć pelen komfort pracy...ale chyba nie trzeba mówić o kosztach takiego zestawu
    Dla odmiany na tym samym slubie miałem jako zapas w postaci c400d i c50 z 1.8. Zrobiłem kilka dosłownie fotek na ustawieniach: f 1.8, czas 1/40, iso 400 + użyta wbudowana lampa ustawiona na -1, żeby lekko doświetlić.
    Powoli szukam stałek. Tylko czy jest coś innego z canona o dobrej jakości niż 24 z 1,4 i 35 z 2.0 tak, żeby nie brać zastaw pod dom?

  7. #7
    Pełne uzależnienie Awatar arturs
    Dołączył
    Jan 2006
    Miasto
    Kielce
    Wiek
    49
    Posty
    4 196

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ARNI22 Zobacz posta
    czyli dylemat rozwiazany
    wygrywa 16-35 teraz tylko jeszcze trzeba by bylo podpiac je do puszki pomacac i kupic albo dalej sie zastanawiac
    Cytat Zamieszczone przez daniel34k Zobacz posta
    Miałem możliwość robić 17-40, jak i 24-105 w kościele z C50+ lampa 580. Wydawało mi śię, że było jasno, ale bez iso 3200, czasu 1/50 i dopalania lampy byłoby ciężko. Dało się, ale przy szkle 2.8 byłby większy komfort, więcej możliwości kombinacji.
    Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma..
    16-35 czasem jest za ciemne, do tego strasznie z bliska zniekształca..
    do jakiegoś błogosławieństwa itp. się nadaje, przysięga z bliska nie wychodzi dobrze na szerokim, właśnie do tego 24/1.4 zakupiłem bo to będzie ok zarówno pod względem ogniskowej jak i światła..

    Cytat Zamieszczone przez daniel34k Zobacz posta
    Powoli szukam stałek. Tylko czy jest coś innego z canona o dobrej jakości niż 24 z 1,4 i 35 z 2.0
    jest 24/1.4 i 35/1.4

    zwróćcie uwagę jeszcze na jedną rzecz - której tu nie rozpatrujecie - mianowicie np. 17-40 czy 16-35 czy co tam jeszcze tu padło - o wszystkich tych szkłach piszecie i rozważacie pracę przy pełniej dziurze gdzie większość szkieł raczej demonami ostrości nie są. a stałka 1.4 (czy to 24 czy 35) domknięta o 1 działkę albo o 2 (czyli do 2.8 jak warunki pozwolą) robi się już brzytwa i zjada te zoomy na śniadanie osobiście wolę w 5d2 podnieść iso do i przymknąć szkło (żeby nie pracować na papierowej głębi i pozbyć się winiety) - jak będzie dobrze naświetlone to nawet z cieni na wysokim iso całkiem ładnie da się coś wyciągnąć jak jest potrzeba..
    miałem 24-105, mam 16-35 i ww. stałki więc kolejna różnica jeszcze taka jak opisałem wyżej..
    5DmkI, C85f1.2L|580 EXII|

  8. #8

    Domyślnie

    17-40 jest za ciemne na sluby do 50d i ma maly zakres ogniskowych, juz bym wolal tamrona, sprinterem moze nie jest ze swoim af, ale daje rade (mam 28-75 a ten krotszy podobno szybszy) i przynajmniej mozna troche tlo rozmazac. za roznice w cenie po malej dokladce, mozna kupic jeszcze jakas jasna staleczke

  9. #9
    Uzależniony Awatar Bartek_902
    Dołączył
    Jun 2010
    Miasto
    DĘBLIN
    Posty
    690

    Domyślnie

    Powoli szukam stałek. Tylko czy jest coś innego z canona o dobrej jakości niż 24 z 1,4 i 35 z 2.0 tak, żeby nie brać zastaw pod dom?
    Tak jest, np 28mm 1.8 albo właśnie tansza opcja 35 2.0 ewentualnie zawsze zostaje np sigma 20mm 1.8

  10. #10
    Uzależniony Awatar arrow
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    637

    Domyślnie

    Jak 17-40 nie daje rady to podpinasz 35 mm f/2 i wówczas jest miód malina
    Canon FF

Strona 21 z 25 PierwszyPierwszy ... 111920212223 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •