Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
Ale chyba dla klienta nie jest to najwazniejsze czym fotki byly robione?
Jesli efekt koncowy jest zadowalajacy dla danego klienta to w sumie nie wazne jak i czym to bylo wykonane.

Bo raczej klient nie pyta przy zlecaniu takiej uslugi - "prosze mi pokazac Pana sprzęt i Pan warsztat", lecz raczej zapyta "czy moze mi Pan pokazac swoje prace dotychczasowe".
Zgadzam się z Tobą, dlatego później edytowałem swojego posta i dopisałem w nim poniższy cytat, żeby nie było, że jak masz sprzęt za 30tys złotych to klienci będą garnąć drzwiami i oknami.

Cytat Zamieszczone przez Olszewski Zobacz posta

I z kolei na odwrót, możesz mieć 1Ds Mark III + 24-105/4.0 L IS + 50/1.2 L + 85/1.2 L, a robić lipne zdjęcia i nikt Cię nie weźmie.

Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
Jasne jest, iz bezpieczniej i "profesjonalniej" miec lepszy sprzet z dodatkowym "backupem" w razie czego - lecz to juz sprawa oceny i odpowiedzialnosci przyjmujacego zlecenie - czy zrobi je tak jak powinien i w ogole (backup sprzetu).
Back-up - jest wskazany, właśnie jako back-up traktowałbym 350D/400D itd.


Cytat Zamieszczone przez marekk_ok Zobacz posta
Rozumiem iz piszac o "komforcie" miales na mysli owe "bezpieczenstwo i profesjonalizm" wykonania swojej pracy.
Otóż to, nie trzeba chyba pisać, że zlecenie, które wykonujemy idzie w świat. Ogląda to babcia, dziadek, znajomi, którzy często patrzą i pytają kto robił zdjęcia itd. Album ślubny przechodzi przez ręce rodziny, znajomych co jest doskonałą reklamą - jeśli zdjęcia są dobre. I tutaj wykonawca niech sam decyduje, czy chce, aby prace które robi tym sprzętem co posiada szły w świat.