Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Obiektywy Minolty i Canon 350d

Lokrum
    Guest

Domyślnie Obiektywy Minolty i Canon 350d

Po starej Minolcie X 300s która dawno już padła pozostały mi dwa obiektywy: 35-70mm i 70-210mm oraz zestaw pierścieni do macro Super Paragon. Obiektywy kurzą się na półce i trochę zrobiłomi się ich szkoda :-). Więc mam takie pytanie: czy jest jakakolwiek możliwość podłączenia ich do Canona 350d za pomocą jakichś przejściówek, konwerterów (czy jak ich tam...)itp bo w tym temacie jestem kompletnie zielony...niestety. Podejrzewam, że nic z tego nie będzie ale zapytac zawsze można:-) Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki!

Początki nałogu Awatar szycho
    Miasto
    M-bórz

Domyślnie

Oj ciężko może być;( Też mam kilka szkieł po Minolcie i na nic jeszcze nie wpadłem. Może przeróbki A. Czachy cię zainspirują:
    http://www.canon-board.info/showthread.php?t=12439
    Generalnie też bym się podłączył do twojego pytania
    EOS 40D+BG-2N/350D+BGE3; EFS18-55/3,5-5,6 II, C50/1,8, C100/2,8, T28-75/2,8, C100-400IS L, 430EX, DMIII, Lowepro Nova 4 AW/Rover AW II, RUP-43, Sherpa 600R/Phottix KB-1, MARUMI CPL DHG i inne gadżety...
    www.tomaszszyszko.pl

Domyślnie

Raczej nie macie szans, jedyne konwertery to z Minolty MD (np x-300) na Minolty z AF (bagnet A), ale zawierały element optyczny i powodowalo pogorszenie jakości, więc rzadko stosowane.
    Radzę lepiej dokupić sobie body x-300 lub jeszcze lepiej x-700 i mieć fajny aparacik na film i slajdy, z fajnymi obiektywami, które na głowę biją to co jesteś w stanie osiągnąć na matrycy (szczególnie po podpięciu kita)

pozdr

Coś już napisał

Lokrum
    Guest

Domyślnie

chmm... no to podłamałem się troszeczkę.:sad: Miałem nadzieję, że jest jakiś super uniwersalny "prztyczek- elektryczek" i za małe pieniądze uda mi się to "ustrojstwo" podłączyć... no cóż, będę jeszcze szperać...
    I jeszcze coś... zgadzam się - dokupić stare body x-300s byłoby chyba taniej... tylko po jaką cholerę kupowałem Canona?