Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: [Lokrum] Air show Duxford 2006 (kolejne 4 fotki)

Lokrum
    Guest

Domyślnie [Lokrum] Air show Duxford 2006 (kolejne 4 fotki)

Witam wszystkich szanownych forumowiczów! Pierwszy wątek, i pierwsze wątpliwości... jestem szczęśliwym ( nawet bardzo:-) posiadaczem Canona ( wreszcie!:-) 350D)... ale... nie mam pojęcia czy mogę zamieśćić jeszcze ciepłe (choć juz "stare" - sprzed 5 tygodni... około) zdjęcia zrobione aparatem Fuji s5500 ... pomimo,że forum jest zupełnie "zCanon-izowane"...Postanowiłem pokazać coś z Fujika.... Jeśli łamię jakikolwiek regulamin proszę o wykasowanie wątku... Jesli nie - proszę ... o komentarze...:-). Nie ukrywam, że zdjęcia są pojechane PS-em... staram się nie nadużywać... ale nie jestem ortodoxem fotografiii:-) Bawię się nią i szukam jak najlepszego przekazu... Canon-a jeszce ciągle uczę więc na "dobre" fotki z niego przyjdzie mi jeszcze poczekać... Jak na razie Fuji s 5500:

( 1)

(2)

(3)

(4)

( 5)

Pełne uzależnienie Awatar Jac
    Miasto
    W-wa/Bielany

Domyślnie

fajny klimacik ci sie uadalo osiagnac, nawet ten PS tak bardzo nie razi choc go czuc ;-)

fajne kadry, jedyne zastrzezenie jakie mam do tej serii to zbyt mocno wyostrzane zdjecia, szczegolnie 1, 3 i 4, na 4 dodatkowo ciasniej bym kadrowal z prawej tak zeby nie bylo tego goscia na dole ;-)

Lokrum
    Guest

Domyślnie

jac - dzieki za komentarz. Co do wyostrzenia... mam dość "rozmydlony' monitor więc nim się sugeruję... a juz wiele osób mówiło mi, że to błąd, że za bardzo wyostrzam... lecz na dzień dzisiejszy trudno mi to wypośrodkować ( nie bedę latac z każdym zdjęciem do brata żeby zobaczyc jak to u niego wygląda na LCD-ku:-). Postaram się z bólem serca trochę to wypośrodkować:-) albo zmienić monitor! ( zapraszam do mnie ! u mnie wygląda dobrze!:-) Pzdr!
    Ostatnio edytowane przez Lokrum ; 28-08-2006 o 04:16

zło konieczne Awatar Vitez
    Miasto
    Warszawa

Domyślnie